بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
پای تابلوی معاملات؛

پالایشی‌ها به سقف رسیدند

بازار جهانی نفت شب پرتلاطم و تاریخی را سپرده کرد و حال بورس تهران نیز رکوردی دیگر از خود برجای گذاشت؛ رکوردشکنی که تقریبا دیگر برای اهالی بازار تکراری شده و تازگی ندارد.
کد خبر : ۲۱۶۳۱۴

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که بازار‌های جهانی در شوک شب گذشته نفت هستند، بازار سرمایه ایران بی تفاوت به تحولات منفی نفت، به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد. در معاملات دومین روز اردیبهشت ماه سال جاری شاخص کل تاکنون بیش از ۱۶ هزار واحد رشد کرده و به کانال ۷۲۵ هزار واحد رسیده است. ارزش معاملات نیز از رقم ۷۵۰۰ میلیارد تومان گذر کرده که رقم جالب توجهی تلقی می‌شود.

پالایشی‌ها به سقف رسیدند

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها صنایع مختلفی را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «کچاد» و «فملی» را خریدار بودند و «خکرمان» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

پالایشی‌ها به سقف رسیدند

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «وبصادر» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های «وتجارت» و «شبندر» نشان دادند. در معاملات امروز، شاهد شکست سقف تاریخی پالایشی‌ها هستیم.

پالایشی‌ها به سقف رسیدند

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه «وملل» بوده تا این لحظه و نمادهای «شبندر» و «ولیز» دیگر نمادهایی هستند که عرضه های بالایی در آن ها رخ داده است.

پالایشی‌ها به سقف رسیدند

همچنین، هم اکنون تقاضای بسیار بالایی در نمادهای بانکی از جمله «وپارس» شکل گرفته و پس از آن، سهام «وتجارت» و «وبصادر» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

پالایشی‌ها به سقف رسیدند

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
چرت و پرت نگو،مثلا تجارت بیشتر 800 میلیون صف خرید داره، تمایل فروشنده رو نشون میده؟