بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
پای تابلوی معاملات؛

حال خوش بورس پایان ندارد!

در حالی که شاخص کل هر روز رکورد‌های تازه از خود برجای می‌گذارد، انتظارات برای تعدیل و استراحت قیمت‌ها بیشتر می‌شود اما؛ هنوز خبری از اصلاح نیست.
کد خبر : ۲۱۶۰۳۰

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بازار سرمایه اولین روز کاری هفته جاری را پرقدرت آغاز کرد و تا این لحظه شاخص کل بیش از 19 هزار واحد رشد کرده و کانال 664 هزار واحد را نیز فتح کرد. ارزش معاملات بالغ بر 4300 میلیارد تومان است.

حال خوش بورس پایان ندارد!

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها صنایع مختلفی را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «وسپه» و «ونیرو» را خریدار بودند و «شتران» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

حال خوش بورس پایان ندارد!

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «وتجارت» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های «وبصادر» و «ولساپا» نشان دادند.

حال خوش بورس پایان ندارد!

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه «ورازی» بوده تا این لحظه و نمادهای «کازرو» و «فبیرا» دیگر نمادهایی هستند که عرضه های بالایی در آن ها رخ داده است.

حال خوش بورس پایان ندارد!

همچنین، هم اکنون تقاضای بالایی در نمادهای بانکی از جمله «وتجارت» شکل گرفته و پس از آن، سهام «وبصادر» و «وآیند» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

حال خوش بورس پایان ندارد!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وقتی عملکردها چنگی به دل نمی‌زند؛

عملکرد ناامید کننده "شتران"

حجم سپرده‌های "وبصادر" ۳میلیون میلیارد ریالی خواهد شد؛

عرضه گروه مالی سپهر صادرات تا پایان بهار

پای تابلوی معاملات؛

پالایشی‌ها به سقف رسیدند

ارسال نظر