بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
تثبیت نرخ های فروش محصولات در فروردین‌ماه ثبت شد؛

سود نه‌چندان جذاب روی شیشه‌های "کهمدا"

گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در فروردین ماه با ثبت فروشی ۲۴۷.۸۷۳ میلیون ریالی خود، کاهشی در حدود ۵۲ میلیارد ریالی را در مقایسه با اسفند ماه خود به ثبت رسانده است که عمدتا مربوط به کاهش مقادیر فروش است
کد خبر : ۲۱۶۳۹۷

سود نه‌چندان جذاب روی شیشه‌های

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، پس از اعلام سود نه چندان جذاب ۷۱۷ ریالی شرکت شیشه همدان در عملکرد ۹ ماهه، عملکرد فروردین ماه این شرکت خبر از تثبیت نرخ‌ها و البته کاهش مقادیر فروش دارد که البته با توجه به تعطیلات این ماه غیر عادی هم به نظر نمی‌رسد.

بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در فروردین ماه با ثبت فروشی ۲۴۷.۸۷۳ میلیون ریالی خود، کاهشی در حدود ۵۲ میلیارد ریالی را در مقایسه با اسفند ماه خود به ثبت رسانده است که عمدتا مربوط به کاهش مقادیر فروش است.

سود نه‌چندان جذاب روی شیشه‌های

بر اساس این گزارش، شرکت شیشه همدان در ۱۰ ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۳/۳۱موفق به فروش ۵۹.۹۸۵ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته بندی و... شده که این مقدار فروش منجر به تحقق درآمدی ۲.۱۳۹ میلیارد ریالی گردیده است.

همانگونه که درجدول ذیل مشاهده می‌گردد، مجموع فروش مقداری و مبلغی این شرکت در ۱۰ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با سال مالی گذشته عمدتا تاثیر پذیر از افزایش نرخ‌های فروش بوده و مقادیر فروش این شرکت تغییر محسوسی نداشته است.

سود نه‌چندان جذاب روی شیشه‌های

اشتراک گذاری :
ارسال نظر