بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد خبر : ۲۱۷۳۰۰
شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی در یک نگاه


به گزارش بورس‌نیوز، شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی (سهامی عام) در سال ۱۳۷۰ تاسیس و مرکز اصلی شرکت دراستان تهران بوده و شرکت مذکور در تاریخ ۱۳۸۲/۱۲/۱۷ از طریق بورس و اوراق بهادار به عموم عرضه شده است.

*موضوع فعالیت اصلی شرکت انجام امور عملیات حمل و نقل زمینی داخلی و کلیه امور انبارداری و گمرکی مربوط به آنان از قبیل ترخیص، بارگیری و تخلیه مربوط به محصولات متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت‌های فرعی و وابسته از مبادی ورودی به مجتمع ها، کارخانجات، پروژه ها، انبار‌های شرکت و یا از واحد تولید به نقاط مصرف و... است.

*شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی به عنوان یکی از ۴۹شرکت قطعی واگذار شده به طرح توزیع سهام عدالت است و ۲۹٪‏ از سهام آن متعلق به مشمولین سهام عدالت است.

*سود تقسیم شده در مجمع عمومی شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی برای عملکرد سال مالی١٣٩۶ متعلق به مشمولین سهام عدالت مبلغ ۱۱۶ میلیون تومان بوده است.

*مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۷ برگزار و در مجمع یاد شده مبلغ ۲۰ ریال سود به ازاء هر سهم تقسیم شد که سهم مشمولین سهام عدالت از سود یاد شده مبلغ ۱۱۶ میلیون تومان بوده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر