بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
برنامه تولید سال جاری شرکت‌های زیرمجموعه بررسی شد؛

«خبهمن» و پرتفو بورسی ۵۰ هزار میلیارد ریالی

در بخش پرتفوی غیر بورسی، بهای تمام شده سبد سهام این شرکت بدون تغییر نسبت به ماه گذشته معادل ۶ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال است.
کد خبر : ۲۱۷۳۲۸

«خبهمن» و پرتفو بورسی ۵۰ هزار میلیارد ریالی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت گروه بهمن بر اساس صورت وضعیت پرتفوی منتهی به پایان فروردین ماه سال جاری، در پایان این روز ارزش روز پرتفوی بورسی ۵۶ هزار و ۵۴۸ میلیارد ریالی را ثبت کرد و این در حالی است که بهای تمام شده این پرتفوی کمتر از ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده و به این ترتیب شاهد شناسایی مازاد ارزش روز بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریالی در بخش پرتفوی بورسی این شرکت هستیم.

در جدول زیر شرکت‌های با بیشترین ارزش بازار در پرتفوی این شرکت در بخش سهام بورسی ارائه شده است. شرکت‌های ذکر شده بیش از ۸۰ درصد از کل ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت را در بر می‌گیرند.

لازم به ذکر است، ارزش‌های ذکر شده مربوط به تاریخ ۳۱ فروردین ماه هستند و در حال حاضر ارزش سهام هریک از آن‌ها حداقل ۲۰ درصد بیشتر از ارزش‌های درج شده در جدول زیر است:

برنامه تولید سال جاری شرکت‌های زیر مجموعه

همچنین در بخش پرتفوی غیر بورسی، بهای تمام شده سبد سهام این شرکت بدون تغییر نسبت به ماه گذشته معادل ۶ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال است.

از جمله شرکت‌های زیرمجموعه غیربورسی مهم این شرکت می‌توان به سیبا موتور با ۲۵ درصد مالکیت، بهمن موتور با ۱۰۰ درصد مالکیت و سرمایه گذاری ارزش آفرینان با ۴۲.۵۶ درصد مالکیت اشاره داشت.

همچنین بر اساس پرتفوی ارائه شده فروردین ماه، سود محقق شده سهام شرکت‌های زیرمجموعه که تاکنون مجامع خود را برگزار کرده اند به ۲۹۱ میلیارد ریال رسیده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در کنفرانس اطلاع رسانی این شرکت، برنامه تولید سال جاری شرکت‌های زیرمجموعه در بخش خودرو سازی به شرح زیر است:

شرکت بهمن موتور تولید ۱۵.۰۰۰ دستگاه خودرو
شرکت بهمن دیزل ۱.۷۲۶ دستگاه
شرکت سیبا موتور ۲۷۸ دستگاه

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۳۲۴ریالی به ازای هر سهم در سال گذشته بدست آمد؛

رشد ۵۷درصدی سودآوری "خبهمن"

بررسی محل فروش و واگذاری سهام این خودروساز؛

نگاهی به داخل داشبوردهای مالی "خبهمن"

کسب سود خالص ۱.۳۶۴ میلیارد ریالی شرکت بدست آمد؛

افزایش ۷۵درصدی سودآوری "وبهمن"

ارسال نظر