بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
گروه رسانه‌های بورس‌نیوز بر اساس رسالت اطلاع رسانی خود، حوزه خبری- تحلیلی جدیدی به نام "باجه سهام عدالت" را برای ایجاد فضای پرسش‌گری و اطلاع‌رسانی جامعه تازه‌وارد سهامداران "سهام عدالت" راه‌اندازی کرد.
کد خبر : ۲۱۷۴۳۲

به گزارش بورس‌نیوز، با توجه به ورود قریب الوقوع جامعه ۵۰ میلیون نفری سهامداران "سهام عدالت" به بازار سرمایه و ضعف فضای خبری و پرسش گری در فضای رسانه‌های این بازار، گروه رسانه‌های بورس‌نیوز بر اساس رسالت اطلاع رسانی خود حوزه خبری- تحلیلی جدیدی به نام "باجه سهام عدالت" را راه‌اندازی کرده تا سهامداران سهام‌عدالت و البته افراد تازه وارد در بورس از جدیدترین اخبار مختص به سهام‌عدالت و همچنین امکان تشخیص ارزندگی دارایی‌های بورسی و حتی غیر بورسی در این سبد مطلع شوند.

قدر مسلم در روز‌هایی که توده‌های مختلفی از صاحبان نقدینگی سودای معامله گر حرفه‌ای و متخصص را در سر می‌پرورانند، طبیعتا "سهام‌عدالت" نیز از تیرراس فرصت طلبان دورنخواهند ماند. بر این اساس گروه رسانه‌های بورس‌نیوز در راستای اطلاع رسانی شفاف و دسترسی عادلانه همه سهامداران به اطلاعات درست، اقدام به ایجاد این بخش نموده تا با مطالب آموزشی و همچنین پیگیری سوژه‌ها و پرسش‌های درخواستی سهامداران سراسر کشور به ارائه خدمت از قبیل انتشار اخبار، گزارش و مصاحبه و خبر‌های داغ برای مخاطبین خود فراهم سازد.

شما مخاطب گرامی بورس نیوز اعم از سهامداران، کارشناسان، حسابرسان و مالکان سبد سهام عدالت می‌توانید از این پس از اطلاعات شفاف این حوزه بهره برداری نمایید و یا نسبت به آن‌ها از طریق ارسال کامنت در "پیشخوان سهام‌عدالت" یا ارسال و پیگیری خبر در بخش سوژه از شما، پیگیری از ما، اظهار نظر و حتی دغدغه‌ها و پرسش‌های خود را مطرح کنید و جواب بگیرید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو هیئت مدیره کانون سهام عدالت در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

سپری‌شدن آخرین مراحل "سهام‌عدالت"

عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی گفت:

توقف انتقال سهام عدالت به وراث تا اطلاع ثانوی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
باسلام
کسانیکه‌درفراخوان‌‌واریز‌قیمت‌سهام‌عدالت‌نتوانست‌‌ن‌برای‌ازادی‌کامل‌سهام‌‌تکمیل‌وجه‌کن‌‌تکلیف‌بقیه‌سهاما‌چی‌میشه‌آیادوبارفرصت‌تکمیل‌وجه‌میدن؟
افسریان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
سلام،من در سال ۸۵ برگه یک میلیون تومانی مهر شده سهام عدالت بادرج شماره شناسایی را دارم ولی وارد سامانه میشم کد ملی رو میزنم مشمول سهام عدالت نیستم،باوجود اینکه به دفتر تعاونی سهام عدالت درشهرستان کرج مراجعه کردم اعلام کردند مشکلی نیسن رفع میشه،اماهنوز سامانه کدملی را نمیشناسد، لطفا بنده راراهنمایی بفرمایید،