بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
از سوی سازمان خصوصی سازی انجام شد؛

ورود به سامانه سهام عدالت به شرط انتخاب روش مالکیت مستقیم

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد؛ تنها کسانی که می‌خواهند انتخاب مالکیت مستقیم داشته باشند به سامانه مراجعه کنند.
کد خبر : ۲۱۷۵۱۴
نویسنده :
مینا علیزاده

ورود به سامانه سهام عدالت به شرط انتخاب روش مالکیت مستقیم

به گزارش بورس نیوز، سازمان خصوصی سازی پیش فرض انتخاب مالکیت غیر مستقیم سهام را حذف کرد و تنها کسانی که می خواهند انتخاب مالکیت مستقیم داشته باشند می توانند به سامانه مراجعه کنند. 

بر این اساس، اگر سهامداران در مدت زمان تعیین شده به سامانه سهام عدالت مراجعه نکنند، روش آزادسازی غیرمستقیم برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد، انتخاب روش غیر مستقیم از سامانه حذف شده است.

اگر سهامداران سهام عدالت صرفاً مایل به انتخاب روش آزاد سازی بصورت مستقیم هستند، می‌توانند به سامانه الکترونیکی سهام عدالت مراجعه کنند بنابراین اگر سهامداران مایل به استفاده از روش غیرمستقیم برای آزادسازی سهام عدالت خود هستند، نیاز به مراجعه به سامانه الکترونیکی سهام عدالت نیست. زیرا این روش به‌صورت پیش فرض برای سهامدارن در نظر گرفته می‌شود.

ورود به سامانه سهام عدالت به شرط انتخاب روش مالکیت مستقیم

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:
توجه کمتر سهامداران خرد به" بورس"
معادله
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس؛
معادله "کد بورسی" و سهام عدالت
عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی گفت:
توقف انتقال سهام عدالت به وراث تا اطلاع ثانوی
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
مجتبی ز
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
سایت فوق اصلا بالا نمیاد و باز نمیشه تا بتونیم سهام خود را خصوصی سازی کنیم از اون طرف هم اخبار صدا و سیما هم هی تهدید می کنه که اگر خصوصی سازی نکنید فلان میشه و بهمان میشه بابا سایتتتون رو اصلاح و امکان ورود به ان را اسان و در دسترس قرار دهید بعد تیغ بگیرید دستتون و تهدید کنید.
ناشناس
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
بابا چرت هست
آرش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
باسلام پس چرا این سایت های سهام عدالت باز نمیشه؟؟؟
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
اینا فقط بلدن حرف بزنن حق ضایع می کن ن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
سایت بازنمیشه
الا وردی محمودی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
س سایت باز نمیشه من سهاممو میخام بفروشم چون ندارم خونواده ام در مضیقه هستند چرا ح رف میزنید عمل نمی کنید
میثم صوفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
ریدم توی سامانه که بالا نمیاد
ناشناس
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
واقعا دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
تو رو خدا یه بار دیگه ویرایش بذارید
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
لطفا یک بار امکان ویرایش بذارید. خیلی ها اشتباه زدن
فواد
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
منم قبول دارم با این تورم واقعا دیگر ذهنی برای هیچ کسی نمونده ماها اشتباه میشه
ناشناس
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
واقعا با این کار میخواهند حذفی رو زیاد کنند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
من سهام عدالت گرفتم یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
سلام چرا این سایت باز میشه اصلا نمیشه کاری انجام داد
عزیزالله قدیمی جزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
چرا به ما سهام عدالت نمیدهند و برای سبط نام و گرفتن سهام عدالت چکار کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
بابا ولمون کنید تو رو خدا فقط حرف حرف
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
چرا با ورود به سامانه میگه کد امنیتی اشتباه من که درست میزنمش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
سلاموقت دوستان بخیر از خبرگزاری هامیخوام که به گوش مسئولین برسونید اگر میخوای فکری برا مردم بردارید الان یاخودتون برداریدسهام حداقل قشر ضعیف دهک عشایر یاروستایی یا هرکسی که طبق فراخوان مده نظره خودتون و تعیین قیمت منصفانه هرسهم پونصدتومنی رو شمابجای ۵تومن ۴تومن بردارید اگر مردم همه شون به فرخوان هجوم نیاوردن!که صد درصد میارن و به نفع مردم هست دراز مدت میخوایم چیکار وقتی فردای آینده من جوون معلوم نیست بعداز ۳۰سال زنده میمونم یانه
زیبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
باید از مرورگر کروم استفاده کنین تا سایت بالا بیاد من خودم امتحان کردم مشکل نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
چرا ویرایش گذاشته نمیشههههه خواهش میکنم بزارین یعنی چی اخه من و خانوادم کلا از انتخاب مستقیم پشیمونیم
سید حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
سلام من یک کارگر هستم ریاست محترم سهام عدالت لطفا به ماهم سهام عدالت به دهید عدالت حضرت علی علیه سلام راعایت کنید باتشکر سیدحسین
امید عزیزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
مارو گیر اوردین یا خودتون زدین به نفهمی این سایت که باز نمیشه حرف حسابتون چیه میخواد همه غیر مستقیم بشه سودش بره جیبه شما سایت باز نمیشه که خودمون روش مستقیمو انتخاب کنیم تابلوی از قصد سایت باز نمیشه که همه غیر مستقیم بشه واقعا برای خودمون متاسفم که شما رو ما حکومت میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
.... تو سایتتون این که باز نمیشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
واقعا مسخره کردی البته خودتان را با این سایت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
سلام چراسایت باز نمیشه
سلام چراسایت باز نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
سلام چراسایت باز نمیشه
سلام چراسایت باز نمیشه
جیگریی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
واقعا‌مرسی‌از‌من‌که‌راحت‌باز‌میشه
دمه‌همتون‌گرم‌
پشتمو‌خالی‌نکنید
جیگریی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
واقعا‌مرسی‌از‌من‌که‌راحت‌باز‌میشه
دمه‌همتون‌گرم‌
پشتمو‌خالی‌نکنید
جیگریی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
واقعا‌مرسی‌از‌من‌که‌راحت‌باز‌میشه
دمه‌همتون‌گرم‌
پشتمو‌خالی‌نکنید
جیگریی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
واقعا‌مرسی‌از‌من‌که‌راحت‌باز‌میشه
دمه‌همتون‌گرم‌
پشتمو‌خالی‌نکنید
رجبعلی رازقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
سه سال هست که از طریق کافی نت ثبت نام کردم وسالی هم به کافی نت مراجعه میکنم اعلام می‌کنند که در سامانه‌ها نیستی عکس ومشخصات کامل فرستادم دختر دانشجو دارم به خاطر قادر نبودم شهریه پرداخت کنم ادامه تحصیل نداده مستجرم وحدود شش میلیون حقوق بازنشتگی تأمین اجتماعی میگیرم وکارت ملی من هم۶۳۵۸۶۹۳۷۶۱ می‌باشد منتظرم که خبر دهید یا راهنمایی کنید چکار کنم متشکرم
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۹
هنوز واریز سود سهام عدالت ماهنوز واریز نشده است