بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
مدیرعامل کارگزاری صباتامین در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

"حقوقی‌ها" دومینووار عرضه کردند/ بازار از هر هیجانی پرهیز کند

روند شاخص‌کل نیازمند استراحت مقطعی بوده تا بازار از هیجان خالی شود و این روند شاید نسبت به رشد‌های هیجانی طی ماه‌های گذشته، چندان عجیب نیز نباشد.
کد خبر : ۲۱۷۶۵۱

وحید حسن‌پور دبیر مدیرعامل کارگزاری صباتامین در گفت‌وگو با بورس‌نیوز درخصوص عرضه‌هایی که امروز بر تن بازار نشست و باعث قرمزپوش شدن بخشی بزرگی از بازار شد، اظهارکرد: عرضه‌هایی که امروز در بازارسرمایه مشاهده شد بیشتر از سوی حقوقی‌ها رخ داد و این عرضه‌ها پس از گذشت مدت زمانی اندکی از زمان بازار، حالت دومینووار به خود گرفت و اغلب شرکت‌ها روی به عرضه در بازار آوردند.

وی درخصوص اینکه آیا عرضه‌های حقوقی‌ها دستوری نبود، نیز تاکید کرد: برای میزان عرضه در سطح بازاری که هیجان در آن موج می‌زند، شرکت‌ها و حتی سازمان نیز اجباری برای عرضه ندارد.

این کارشناس بازارسرمایه افزود: روند شاخص‌کل نیازمند استراحت مقطعی بوده تا بازار از هیجان خالی شود و این روند شاید نسبت به رشد‌های هیجانی طی ماه‌های گذشته، چندان عجیب نیز نباشد.

حسن‌پور دبیر در پایان خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که حجم نقدینگی بالایی در بازارسرمایه وجود دارد و شاید با حجم عرضه‌هایی که امروز مشاهده شد، شاخص با هیجان روز‌های گذشته رشد نداشته باشد و گام‌های آرام‌تری را به سوی رشد خواهد برداشت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
مردم مراقب اموالتان باشید
بورس رانت بازیه
کارشناس.اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶
سلام.بعضی.شرکتهای.حقوقی.با.عرضه.کردن.ویا.شوک.وارد.کردن.وباعث.ترس.تازه.واردین.وفروش.فرار.از.بورس.چه.معنا.دارد.جز.اینکه.انها.بفروشند.وحقوقی.ها.سهامشان.را.درو.کنند.و.نا.امنی.یکی.از.وظایف.مهم.بورس.اینکه.اعتماد.سهامدار.را.جلب.کند.مگر.نه.اینکه.دولت.داره.از.بورس.حمایت.میکنه.تا.پولها.بدون.واسطه.جذب.بورس.وشرکتها.شود.تا.........مستقیم.وارد.چرخه.جهش.تولید.شود.و.شریان.اقتصادی.را.به.گردش.در.بیاورد.و.صنایع.و.تولیدات.در.شفیت.کامل.و.تما.ظرفیت.بچرخد.تا.تورم.مهار.وارزانی.وفراوانی.را.به.ارمغان.اورد.برای.این.کار.سفته.بازان.سود.جو.اول.باید.کنار.زده.شوند.تا.مانع.ای.به.رسیدن.اهداف.نباشند.وسازمان.بورس.وسایر.مسولین.محترم.وحمایت.دولت.محترم.دراین.مقطع.کرونایی.و.تحریم.وتورم.بیشتر.از.هر.زمان.دیگر.احساس.میشود...تا.پایان.خوشی.را.رقم.بزند.وسلام.