بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با سهام عدالت برخی افراد واجد شرایط از ثبت نام جا ماندند لازم است دولت از محل آن ۵۰ درصد سهام خودش را به آن‌ها واگذار کند
کد خبر : ۲۱۸۱۴۶

دولت به جامانده ها سهام عدالت واگذار کند

به گزارش بورس نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی درتذکر شفاهی خطاب به مصری که ریاست نشست صحن مجلس را برعهده داشت، گفت: با توجه به اینکه شما هم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودید در گذشته ۴۹ میلیون نفر برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کردند که از آن‌ها ۴۳ میلیون نفر، ۵۰ درصد سهامشان از محل سود پرداخت شد و ۵۰ درصد دیگر را دولت سودشان را واریز کرد.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در خانه ملت ادامه داد: هم اکنون ارزش این سهم تا ۱۲ برابر افزایش پیدا کرده، به این معنا که در شرایط فعلی ۲۳۰ هزار میلیارد تومان سهام از بابت آن ۴۳ میلیون نفر عاید دولت شده است.

وی یادآور شد: در رابطه با سهام عدالت برخی افراد واجد شرایط از ثبت نام جا ماندند لازم است دولت از محل آن ۵۰ درصد سهام خودش را به آن‌ها واگذار کند بنابراین از شما می‌خواهم که این موضوع را پیگیری کنید.

عبدالرضا مصری در ادامه به پورابراهیمی ماموریت داد تا با تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی وضعیت افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده و حقشان تضییع شده را پیگیری کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی :

سهام عدالت باید به طبقات ضعیف جامعه داده شود

رئیس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت:

احراز هویت به ویژه در بانک‌های ملی و سپه

رییس سازمان خصوصی سازی خبر داد:

تعیین زمان فروش سهام عدالت بعد از خردادماه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سید مهدی حسینی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
سلام ، در خصوص جا ماندگان سهام عدالت اگه زحمت پیگیری بکشید متشکریم.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
با سلام خواهشمنداست برای جا مانده ها سهام عدالت ثبت نام انجام شود تا واقعا عدالت را احساس کنیم