بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
مدیرعامل شرکت زیرمجموعه ویتانا مطرح کرد:

خرید خطوط ۶ میلیون یورویی

هزینه ارس تیبا پردیس تا مرحله حال حاضر این پروژه را ۶ میلیون یورو بوده که در فاز اول سرمایه‌گذاری، مبلغ ۳۰ میلیون یورو برآورد شده است.  
کد خبر : ۲۱۹۱۹۱
خرید خطوط ۶ میلیون یورویی در
 
 
رضا نادری، مدیرعامل شرکت ارس تیبا پردیس در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: این شرکت از زیرمجموعه‌های شرکت ویتانا بوده و به منظور تولید محصولاتی تکمیلی در سبد ویتانا از ابتدای سال جاری شروع به کار کرده است.
 
وی ادامه داد: مراحل ثبت شرکت انجام شده و در حال خرید زمین برای ساخت کارخانه هستیم. 

نادری در توضیح ترکیب سهامداری این شرکت اضافه کرد: ۶۰ درصد به شرکت ویتانا، ۲۰ درصد به شرکت شهدینگام (شرکت مادر ویتانا) و ۲۰ درصد نیز به شرکت شیرین طعم اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت ارس تیبا پردیس هدف از تاسیس این شرکت را تولید محصولاتی دانست که در سبد فعلی ویتانا موجود نبوده و اظهار کرد: این محصولات را آدامس، مارشمارلو، پاستیل، شکلات و آبنبات تشکیل می‌دهند.

وی افزود: با توجه به تجربه پیشین در فاز توسعه شهرک صنعتی کاسپین، به سرعت شروع به کار کرده و تمامی امور از جمله ثبت شرکت، جذب نیرو و استخدام پیمانکار همزمان پیش می‌روند.
 
 
 

نادری به خریداری خطوط از اروپا اشاره و اظهار کرد: به دلیل کرونا نقل و انتقال این خطوط متوقف شده و در اسرع وقت منتقل خواهد شد، همچنین دو خط آدامس از شرکت بوش، یک خط کامل بسته بندی آدامس از شرکت لوش پک آلمان (به مبلغ ۲ میلیون یورو) و یک خط شکلات از شرکت وی اند دی خریداری شده است. 

وی در پایان هزینه تا مرحله حال حاضر این پروژه را ۶ میلیون یورو بیان کرده و برآورد در فاز اول سرمایه گذاری را مبلغ ۳۰ میلیون یورو دانست.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر