بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
۱.۲۲۳ میلیارد ریال درآمد عملیاتی کسب شد؛

رشد ۸۶ درصدی سودآوری "غویتا"

حاشیه سود عملیاتی شرکت رشد محسوسی داشته و از ۲۷ درصد به حدود ۴۰ درصد افزایش داشته که در حدود ۵۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۱۶۰۲۴

کسب ۱.۲۲۳ میلیارد ریال درآمد عملیاتی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت ویتانا بر اساس صورت‌های مالی ۳ ماهه حسابرسی نشده منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۸، درآمد عملیاتی یک هزار و ۲۲۳ میلیارد ریالی را محقق کرده که این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷۸ درصدی را نشان می‌دهد که در نوع خود جالب توجه است.

حاشیه سود عملیاتی شرکت رشد محسوسی داشته و از ۲۷ درصد به حدود ۴۰ درصد افزایش داشته که در حدود ۵۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

سود خالص محقق شده شرکت در حدود ۳۹۲ میلیارد ریال بوده که معادل ۵۷۸ ریال به ازای هر سهم بوده که این افزایش سودآوری شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود ۸۶ درصد است.

کسب ۱.۲۲۳ میلیارد ریال درآمد عملیاتی

مقادیر فروش شرکت با ۱۷ درصد افزایش در این مدت به بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ تن رسیده است. نرخ فروش محصول بیسکویت در بازار‌های داخلی که بخش عمده‌ی فروش شرکت را به خود اختصاص می‌دهد با بیش از ۵۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۲۶۰ میلیون ریال به ازای هر تن رسیده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت زیرمجموعه ویتانا مطرح کرد:

خرید خطوط ۶ میلیون یورویی

تا لحظاتی دیگر آغاز می‌شود؛

زنگ آغاز مجمع "ویتانا" زده شد

نمودار‌هایی که صعودی ماندند؛

بهمن ۴۰۸ میلیارد ریالی در «غویتا»

ارسال نظر
نظرات بینندگان
یاس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
چیزی که جای بحث داره اینه که چرا نرخ فروش محصولات در بازار داخلی در مدت مشابه سال قبل افزایش ولی نرخ محصولات صادراتی کاهش محسوسی داشته؟