بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
بانک ملی اعلام کرد؛

ثبت سفارش غیرحضوری فروش سهام عدالت

دارندگان سهم عدالت می توانند نسبت به فروش آن اقدام کنند.
کد خبر : ۲۱۹۵۱۰
نویسنده :
مینا علیزاده

ثبت سفارش غیرحضوری فروش سهام عدالت

به گزارش بورس نیوز، به منظور راحتی مشتریان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمامی امور مربوط به دریافت ثبت سفارش متقاضیان فروش سهام عدالت بصورت غیرحضوری و از طریق درگاه‌های مختلف این بانک اعم از بله، ایوا، نشان بانک و همچنین سایت بانک اجرا می‌شود.

مشتریانی که در سامانه سهام عدالت نسبت به آزادسازی سهام خود اقدام و شماره شبای بانک ملی ایران را به منظور عملیات بانکی معرفی کرده اند، در حال حاضر می‌توانند با اپلیکیشن ایوا و متعاقبا از طریق اپلیکیشن بله و نشان بانک و وارد کردن شماره ملی و شماره شناسنامه خود نسبت به تکمیل و تایید فرم اقرارنامه و درخواست فروش سهام عدالت اقدام کنند.

جزییات بیشتر نحوه ثبت سفارش متعاقبا از طریق سایت و کانال بانک در اپلیکیشن بله اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 
نحوه فروش "سهام عدالت" و تاثیر آن بر "بورس"
نشست خبري بررسي ابعاد ابلاغيه مقام معظم رهبري برگزار شد؛
آینده سهام عدالت و تبیین فرمان ۸ بندی مقام معظم رهبری
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
شماره ملی رو وارد میکنم میگه شماره در سامانه وجود ندارد ؟؟؟؟
سرکاریم؟؟
نگار
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
شاید اپ بانکتو اشتباه انتخاب کردی مثلا اگ بانک ملی با ایوا برو
داوود
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
واسه منم اینجوری میگه بیاد چکار کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
واقعا سر کاریم مال منم همینو میزنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
مال منم تازه سال87 ثبت نام کردم
کیارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
نظری نیارم
سید مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
با سلام
من فروش سهام عدالت رو در اپلیکیشن ایوا تایید کردم ولی الان نظرم عوض شده.آیا راهی هست که بشه انصراف داد؟
قدرت الله سعیدی نیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
سلام من میخوام ۳۰ درصد سهام را بفروشم ۳۴۳۳۱۶۰ریال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
سلام من درایواسهام گذاشتم واسه فروش کسی میدونه پولش کی واریزمیشه؟۷خردادگذاشتم واسه فروش.بعدنیازی به ثبت نام درسجام نیست؟
Aziz
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
سلام من روش مسقیم رو انتخاب کردم 8 خرداد الان که میخوام ثبت سفارش فروش رو انجام بدم میگه کد ملی ارسالی در سامانه بانک وجود ندارد نه بانک جواب میده نه کافینت تو سجام هم ثبتنام کردم کسی میتونه کمکی کنه؟؟