بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

ورود مرتب نقدینگی عامل تُندی شیب صعود

حجمی از نقدینگی مرتبا و به هر دلیلی وارد بازار شده و آن را رشد می‌دهد، ممکن است طی دو هفته آتی شاهد روندی منفی مانند ماه گذشته باشیم، اما خیلی نباید نگران منفی‌ها بود چرا که یک روند در حال تکرار است.
کد خبر : ۲۲۱۸۶۹
 
ورود مرتب نقدینگی عامل رشد بازار 
 
 
علی یوسفیان، کارشناس بازار سرمایه در بررسی بازار روز جاری به بورس نیوز گفت: ابتدا و انتهای هفته بازار رشد را تجربه می‌کند که این امر طی چند هفته اخیر با این روند تکرار می‌شود، اول هفته‌ها بازار مثبت بوده، اما سایر روز‌ها به تندی روز اول نیست. 

وی ادامه داد: این الگو در بازار ایجاد شده و امروز نیز شاخص کل وزنی که سهام بزرگ را نشان می‌دهد، بهتر از شاخص هم وزن بوده و شاخص هم وزن رو به پایین آمده، اما در یک بررسی کلی باید گفت روند بازار همان روند شتابان و با حجم بالاست. 

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص اثرات تحریم بر بورس اظهار کرد: نه تحریم‌ها، نه کرونا و نه انواع تهدید‌های حبابی تاثیری بر بازار نداشته و منفی شدن گه گاه بازار نیز یک روند طبیعی است که مجددا رشد خود را ادامه می‌دهد. 

یوسفیان خاطر نشان کرد: حجمی از نقدینگی مرتبا و به هر دلیلی وارد بازار شده و آن را رشد می‌دهد، ممکن است طی دو هفته آتی شاهد روندی منفی مانند ماه گذشته باشیم، اما خیلی نباید نگران منفی‌ها بود چرا که یک روند در حال تکرار است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

قلدری نقدینگی و صف خرید بر تحلیل‌ها

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

موج "نقدینگی" در بورس، دلار را غرق می‌کند

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ادعای حباب حتی با فرض دلار ۲۵ تا ۳۰ هزار تومانی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

انتظارات تورمی، عاملی برای تبدیل دارایی‌ها

ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی.م
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
سلام.بازار سرمایه فعلا تا پایان تابستان حالت صعود دارد دوستان حتی ۱۰ میلیون دارند وارد بورس کردند من گفتم سهام بنیادی بخر.تا ضرر نکنی