بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
رئیس هیات مدیره شرکت لبنیات کالبر در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

مطالبات بی‌جای تامین اجتماعی از "غالبر" 

تامین اجتماعی با حسابرسی‌های غیر قانونی و اعداد عجیب دفاتر خود، مطالبات بی جا داشته و علی رغم تمهیداتی که اتاق بازرگانی و دولت مقرر کرده، تامین اجتماعی تنها کار خود را انجام داده و فشار شدیدی به شرکت‌ها وارد می‌کند.
کد خبر : ۲۲۲۲۰۲
 
مطالبات بی جای تامین اجتماعی از
 
لطف الله نائب زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت لبنیات کالبر در خصوص بدهی‌های مالیاتی و بیمه‌ای شرکت به بورس نیوز گفت: کالبر و زیرمجموعه آن مشکل حادی با وزارت اقتصاد و دارایی ندارد و بزرگترین معضل در شرکت‌ها، " تامین اجتماعی " است. 

وی ادامه داد: تامین اجتماعی با حسابرسی‌های غیر قانونی و اعداد عجیب دفاتر خود، مطالبات بی جا داشته و علی رغم تمهیداتی که اتاق بازرگانی و دولت مقرر کرده، تامین اجتماعی تنها کار خود را انجام داده و فشار شدیدی به شرکت‌ها وارد می‌کند. 

نائب زاده خاطر نشان کرد: "کالبر "به عنوان شرکت سهامی عام بورسی، شفاف و روشن عمل کرده، اما متاسفانه اگر تجدید ارزیابی نیز در شرکت اتفاق بیفتد تامین اجتماعی به گونه‌ای امور را به خود ربط می‌دهد.
 
احتمال تجدید ارزیابی در "غالبر"
رئیس هیئت مدیره شرکت کالبر ضمن اشاره به تجدید ارزیابی شرکت فرعی " شیر ایلام زاگرس"، اضافه کرد: چهار شرکت زیرمجموعه کالبر در سال گذشته تجدید ارزیابی داشته و در صورت تصویب هیئت مدیره، احتمال می‌رود خود شرکت نیز تجدید ارزیابی را اجرایی کند. 
 
 
بهره برداری از طرح شیرخشک تا۴ ماه دیگر
وی در خصوص افزایش سرمایه "غالبر" گفت: هر گونه اقدامی در مملکت ما روندی طولانی را تجربه می‌کند، افزایش سرمایه شرکت نیز پروسه‌ای ۹ ماهه را طی کرده و برای جلوگیری از توقف طرح شیر خشک و گرفتار نشدن در موج افزایش قیمت ها، از هر امکانی برای جذب سرمایه لازم استفاده کرده تا طرح پیش برود وامیدواریم طی ۴ ماه آتی به بهره برداری برسد. 
 
صادراتی ۲۵ درصدی در سال ۹۸
نائب زاده همچنین به صادرات شرکت کالبر نیز اشاره و اظهار داشت: صادرات "غالبر" تقریبا از اواخر سال ۹۶ آغاز شده و تا قبل از آن صادرات نداشتیم. در سال ۹۷ موفق بودیم و در سال ۹۸ بهترین حالت را تجربه کرده و توانستیم ۲۵ درصد محصولات خود را به کشور‌های اطراف صادر کنیم که موفقیتی برای شرکت محسوب می‌شود. 

رئیس هیئت مدیره شرکت لبنیات کالبر در پایان برگزاری مجمع به صورت آنلاین را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم سهامداران نیز از این موضوع رضایت خاطر داشته باشند.
 
برای مشاهده ویدیو، کلیک کنید
اشتراک گذاری :
ارسال نظر