بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
افزایش چشمگیر نرخ فروش وکیوم باتوم "پالایشگاه اصفهان" و رشد بیش از ۴ درصدی نرخ فروش محصولات پالایشگاه بندرعباس در بورس کالا
کد خبر : ۲۲۳۱۷۱
رشد نرخ فروش محصولات پالایشی در بورس کالا
 
افزایش چشمگیر نرخ فروش وکیوم باتوم "پالایشگاه اصفهان" در بورس کالا
در هفته گذشته شاهد عرضه ۱۰.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه اصفهان بودیم که با تقاضای ۱۶.۰۵۰ تنی مشتریان مواجه گردید که در نهایت تمام ۱۰.۰۰۰ تن وکیوم باتوم عرضه شده به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۱۲ تیرماه با کاهش ۱۲۰.۰۰۰ تنی همراه بود. همچنین نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب رشد چشمگیر ۱۹ درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته پیش از آن گردید.
لازم به ذکر است که در هفته گذشته شاهد عدم عرضه لوب کات سبک تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم.
در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه اصفهان در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.
رشد نرخ فروش محصولات پالایشی در بورس کالا
 
رشد بیش از ۴ درصدی نرخ فروش محصولات پالایشگاه بندرعباس در بورس کالا

در هفته گذشته شاهد عرضه ۶۳.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه بندرعباس بودیم که با تقاضای ۷۵.۲۰۰ تنی مشتریان مواجه گردید که در نهایت تمام مقدار عرضه شده وکیوم باتوم این پالایشگاه به فروش رسید که در مقایسه با هفته منتهی به ۱۲ تیر ماه بدون تغییر همراه بود. همچنین نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب رشد ۴.۳ درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته پیش از آن گردید.
از طرفی در هفته گذشته پالایشگاه بندرعباس موفق به فروش ۱۵.۰۰۰ تن لوب کات سنگین با قیمت ۴۰.۱۱۲ هزار ریال در هر تن گردید که نسبت به آخرین معامله این محصول در بورس کالا با رشد ۴ درصدی همراه بود.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه بندرعباس در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.
رشد نرخ فروش محصولات پالایشی در بورس کالا
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معیار‌های سرمایه گذاری زیر سوال رفت؛

افت مجدد سود "شپنا" اینبار در گزارش حسابرسی شده

تمام وکیوم‌باتوم این پالایشگاه، فروش رفت؛

رشد ۴ درصدی نرخ فروش محصولات "شپنا"

رشد ۱۲درصدی نرخ فروش لوب‌کات سبک؛

افزایش چشمگیر میزان فروش وکیوم باتوم "شپنا"

ارسال نظر