بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

شیفت شب بورس...

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به شیفت شب بورس و بوی افزایش نرخ در جاده مخصوص و...
کد خبر : ۲۲۳۴۸۹

شیفت شب بورس...

به گزارش بورس نیوز، از جاده مخصوص بوی افزایش نرخ به مشام می رسد. گویا دوستان پیشنهاد داده اند هر ۳ ماه یکبار نرخ شان را بروز کنند و بالادستی ها هم قبول کرده اند و چند قدم بیشتر با اجرا، فاصله نداریم. نکته تاسف بار این است که این روزها همه صنایع دنبال افزایش نرخ هستند و سالی چند مرحله افزایش نرخ میگیرند؛ ولی افسوس که حقوق کارگران فقط سالی یکبار بالا می رود؛ آن هم قطره چکانی!

 

شیفت شب بورس 

این روزها مد شده تا سیستم معاملات هنگ کند، بزرگان و نورچشمی ها را به تایم بعد از بازار منتقل می کنند تا خاطر سهامداران شان مکدر نشود. این چند دانه نورچشمی هم بعد از بازار با پول کل بازار صف خرید می شوند و بالا می روند و به سایرین می خندند. این بدعتی است که فقط در بازار ما می توان دید و بس.

 

این گوی و این میدان 

مدیران یکی از نهادهای عمومی که سهامدار عمده چندین شرکت و بانک و... بزرگ بورسی هم هست، اخیرا تا تریبون میبینند گلایه می کنند که ما میخواستیم بانک بزنیم و به مردم وام قرض الحسنه بدهیم، نگذاشتند! دوستان از ساختمان میرداماد هم در جواب گفته اند شما یک بانک در تملک دارید؛ قصد کار خیر دارید از طریق همان بانک دام قرض الحسنه بدهید؛ نیازی به تاسیس بانک مستقل نیست. این گوی و میدان.

 

بورس بازی به مشاغل پیوست؟

دوستان آمارگیر یا از موتوری خرید می کنند یا مردم را ساده لوح فرض کرده اند. کرونا که آمد، بسیاری از کسب و کار ها مختل شد؛ آن وقت این بزرگواران می گویند در بهار امسال آمار بیکاری ۲۸۰ هزار نفر کاهش داشته است. البته شاید هم بورس بازی را بعنوان شغل پذیرفته اند و بورس بازان را از جمع بیکاران کسر کرده اند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
الحمدالله امروز یک کم روشن تر نوشتی. یا دوزاری ما یک کم صاف شده