بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
ثبت معامله ۷۷ میلیون ریالی برای فولاد خراسان جای تعجب داشت. همچنین سبدمیلگرد ۱۰.۰۳۲ تنی این شرکت با نرخ متوسط ۸۵ میلیون و ۹۱۴ هزار ریال به ازای هر تن عرضه و معامله گردید.
کد خبر : ۲۲۵۰۶۵
نرخ عجیب محصولات فولادساز خراسانی
به گزارش بورس نیوز شرکت فولاد خراسان در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۱۳.۰۰۰ تن شمش فولاد بود. هفته گذشته را که می‌توان هفته عرضه‌های پردامنه و مطلوب از سوی شرکت‌های حوزه فولاد در بورس کالا برشمرد، سرشار از عرضه‌های شمش و تختال شرکت‌های فولاد ساز بود. نرخ متوسط هر تن از شمش فولاد شرکت فولاد خراسان به ۷۷ میلیون و ۱۱۵ هزار ریال رسید. در حالی که نرخ شمش فولاد برخی شرکت‌ها همچون فولاد خوزستان به بیش از ۸۰ میلیون ریال نیز رسیده بود، ثبت معامله ۷۷ میلیون ریالی برای فولاد خراسان جای تعجب داشت.
همچنین سبدمیلگرد ۱۰.۰۳۲ تنی این شرکت با نرخ متوسط ۸۵ میلیون و ۹۱۴ هزار ریال به ازای هر تن عرضه و معامله گردید.
ارزش معاملات هفته گذشته این شرکت به این ترتیب به ۱ هزار و ۸۹۰ میلیارد رسید که نسبت به هفته قبل از آن رشد بیش از ۱۰۰ درصدی را در ارزش معاملات نشان می‌دهد. همان گونه که در نمودار زیر نیز قابل مشاهده است معاملات هفته گذشته این شرکت جزو بهترین عرضه‌ها و معاملات شرکت در سه ماه گذشته بوده است.
نمودار فروش هفتگی این شرکت در بورس کالا طی سه ماه اخیر ارائه شده است. لازم به ذکر است که جمع کل درآمد‌های عملیاتی این شرکت از محل فروش در بورس کالا به بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
نرخ عجیب محصولات فولادساز خراسانی
اشتراک گذاری :
ارسال نظر