بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
میانگین قیمت هر تن از شمش این شرکت به ۸۲ میلیون و ۱۸۹ هزار ریال رسید که نسبت به آخرین معامله ثبت شده این شرکت که مربوط به سه هفته قبل است افزایش در حدود ۱ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۲۵۰۶۶
عرضه اندک شمش فولاد

به گزارش بورس نیوز شرکت فولاد خوزستان پس از غیبت دو هفته‌ای، هفته گذشته ۱۵.۰۰۰ تن شمش فولاد را در بازار عرضه کرد. میانگین قیمت هر تن از شمش این شرکت به ۸۲ میلیون و ۱۸۹ هزار ریال رسید که نسبت به آخرین معامله ثبت شده این شرکت که مربوط به سه هفته قبل است افزایش در حدود ۱ درصدی را نشان می‌دهد. ارزش معاملات این شرکت در هفته گذشته به این ترتیب به ۱ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال رسید.
در جدول زیر آمار معاملات شمش فولاد شرکت خوزستان ارائه شده است:
عرضه اندک شمش فولاد
همچنین در نمودار زیر روند تغییر نرخ فروش شمش فولاد این شرکت طی سه ماه اخیر ارائه شده است. روند رو به رشد محسوس نرخ‌ها در نمودار زیر به خوبی مشخص است.
عرضه اندک شمش فولاد

همچنین در ادامه نمودار فروش هفتگی این شرکت در بورس کالا از ابتدای سال جاری ارائه شده است. به این ترتیب و با لحاظ مبلغ فروش. ۱.۲۳۳ میلیارد ریالی در هفته گذشته، جمع کل ارزش معاملات این شرکت در بورس کالا از ابتدای سال تا پایان ۱۵ مرداد ماه به بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال رسیده است. لازم به ذکر است که در هفته‌هایی که این شرکت عرضه در بورس کالا نداشته است، ارزش معاملات صفر ثبت شده است. روند بسیار نامنظم و قطره چکانی تقریبا همیشگی این شرکت در بورس کالا را در نمودار زیر مشاهده می‌کنیم.
عرضه اندک شمش فولاد
اشتراک گذاری :
ارسال نظر