بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
رشد ۱۷ درصدی میزان کل فروش نسبت به خردادماه؛

رشد ۲۲درصدی فروش خوراکی‌ها در قفسه "افق"

فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بخش خوراکی‌ها طی این ماه بیشترین میزان فروش را در بین محصولات این فروشگاه به ثبت رسانده که رشدی حدود ۲۲درصد را نسبت به ماه گذشته از خود برجای گذاشته است.
کد خبر : ۲۲۵۶۷۱

رشد ۷۲ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه ۹۹، تعداد فروش محصولات خود را در این ماه ۱۲۰میلیون و ۸۹۷ هزار و ۷۱ عدد اعلام کرد که از این مقدار، فروشی بالغ بر ۱۰ هزار و ۹۷۶ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال ثبت شده است.

رشد ۷۲ درصدی

بر اساس این گزارش، در این ماه بیشترین میزان فروش را در بین محصولات این فروشگاه، خوراکی‌ها به ثبت رسانده‌اند که تعداد ۵۷.۵۷۱.۴۱۴ به فروش رفته و نرخ فروش خوراکی‌های این فروشگاه، حدود ۲۲درصد نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، در خردادماه سال۹۹ "افق"، تعداد محصولات فروش رفته این فروشگاه زنجیره‌ای بیش از  ۱۰۹میلیون و ۵۵۶ هزار بوده که از این میزان فروش، درآمد حاصل شده مبلغی در حدود ۹ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال بوده که بنابراین میزان فروش تیرماه۹۹ "افق" نسبت به خردادماه رشد ۱۷درصدی را از خود برجای گذاشته است.

شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۳۷،۸۷۲،۱۵۶ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۸ رشد ۷۲ درصدی داشته است.

این شرکت در قیاس با دوره مشابه خود در تیرماه ۹۸، با رشد درآمد ۸۷ درصدی مواجه است.

رشد ۷۲ درصدی

این شرکت در تصمیمات مجمع عمومی صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ در رابطه با دستور جلسه چنین تصمیماتی را اتخاذ کرده اند که با افزایش سرمایه ۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریالی موافقت نموده منتهی افزایش سرمایه تا زمان برگزاری این مجمع نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت نخواهد رسید و به دارندگان حق تقدم سود تعلق نمی‌گیرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر