بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
مدیر ناحیۀ نورد سرد از کسب رکورد تولید در خط تاندم میل نورد سرد در مردادماه ۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر : ۲۲۶۰۳۸

به گزارش بورس نیوز، هــزاد بهادرانی ضمـن تأیید این خبـر گفت: با حمایت خطوط بالادست و پایین‌دست و واحد‌های پشتیبانی، همکاران خط تاندم میل نورد سرد با تولید ۱۲۷ هزار و ۵۷۳ تن در مردادماه سال جاری افتخاری دیگر آفریدند.
وی با بیان اینکه رکورد تولید قبلی این خط ۱۲۶ هزار و ۲۰۰ تن بوده و در خردادماه سال ۱۳۹۸ به ثبت رسیده است، کسب این موفقیت را در سال جهش تولید به مدیریت ارشد و تمامی کارکنان شرکت تبریک گفت.
مدیر ناحیۀ نورد سرد با تأکید بر اینکه برای دست‌یابی به این رکورد هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری جدید صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در شرایط خاص تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا، مجاهدت کارکنان و تلاش و هماهنگی آن‌ها در خطوط فوق، در کنار افزایش تولید، تولید سایر گرید‌های سخت مانند تسمۀ بسته‌بندی در این ماه به میزان ۱۶۰۰ تن را نیز به بار آورد.
وی در ادامه تصریح کرد: تولید ۱۵۰۰ تن محصول ضخامت‌های نازک ۰.۵-۰.۴ میلی‌متر برای کلاف‌های صادراتی در این ماه نیز قابل‌توجه است که ارزش افزودۀ بالایی برای شرکت به همراه داشته است.
بهادرانی اظهار امیدواری کرد در روز‌ها و ماه‌های پیش رو از سال جهش تولید، با همدلی بیشتر کارکنان شرکت، به‌ویژه همکاران ناحیۀ نورد سرد، روند روبه‌رشد تولید و قطع هرچه بیشتر وابستگی‌ها به واردات محصولات خاص در شرایط تحریم ادامه یابد و شرکت فولاد مبارکه علاوه بر تأمین حداکثری نیاز بازار‌های داخل، با صادرات محصولات نورد سرد برای کشور ارزآوری داشته باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر