بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

جلب اعتماد سهامدار، باردیگر کلید خورد

روند اعتماد عمومی مردم برای ورود پول جدید به بازارسرمایه کاهشی خواهد بود چرا که اتفاقات این چنینی برای بسیاری از مردم تعجب برانگیز بوده و این میزان ریزش درک نشده بود، بنابراین زین پس شاهد افزایش احتیاط در ورود نقدینگی جدید خواهیم بود. 
کد خبر : ۲۲۶۲۷۷
کاهش اعتماد عمومی و ورود نقدینگی به
 
احمد اشتیاقی، مدیرعامل کارگزاری بانک آینده به بورس‌نیوز گفت: باید با قدرت و استفاده از منابع بسیار خوب، کف بازار بسته شده و نباید بازار به صورت مصنوعی افزایش یابد چرا که براساس جریان سودآوری و طرح‌های توسعه‌ای روند افزایشی به صورت طبیعی رخ خواهد داد. 

این کارشناس بازار سرمایه جلب اعتماد عمومی را نکته مهم این روز‌های بازارا دانست و عنوان کرد: در مرحله اول جلب اعتماد در خصوص حفظ سرمایه مردم و بعد معامله بازار و رسیدن به نقطه تعادل براساس گزارش‌های تحلیلی شرکت‌ها به روند افزایشی بازار کمک شایانی خواهد داشت. 

وی تصریح کرد: اگر بازار بتواند به صورت تعادلی و روزانه شرکت‌ها را نیم تا یک درصد بالا بیاورد، فروشنده نبود و خریدار نیز براساس تحلیل اقدام به خرید کند موجب ایجاد روندی منطقی در بازار خواهد شد. 

اشتیاقی اضافه کرد:با ایجاد شرایط منطقی و در نظر گرفتن دلار نیمایی، شاهد کاهش قیمت نخواهیم بود و کم کم P/E تحلیلی بازار به نقطه‌ای بهینه هدایت شده و اختلاف نظر‌ها از بین خواهد رفت. 

مدیرعامل کارگزاری بانک آینده در پایان روند اعتماد عمومی مردم برای ورود پول جدید به بازارسرمایه را کاهشی دانست و عنوان کرد: اتفاقات این چنینی برای بسیاری از مردم تعجب برانگیز بوده و این میزان ریزش درک نشده بود بنابراین زین پس شاهد افزایش احتیاط در ورود نقدینگی جدید خواهیم بود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عملکرد صندوق مختلط تجربه ایرانیان بررسی شد؛

تخطی از دستورالعمل‌های رعایت حدنصاب‌های سرمایه‌گذاری

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بازار برمی‌گردد، ولی...

عضو شورای عالی بورس و مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

حمایت از بازار سرمایه ادامه دارد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
رفتار حقوقی شستا امروز اصلا درست نبود این حقوقی در روزهای مثبت 200 میلیون 200 میلیون عرضه میکرد و حقیقی میخرید حتی در تاج قیمتی. امروز که تازه بورس جون گرفته بود و مثل مریضی میموند که تازه از بستر بلند شده نباید با عرضه کل صف خرید سهامداران را میترساند. این سهامداران خرد در روزهای منفی پشت سهم بودند و با وجود ضرر در صف فروش نرفتند درست نبود حقوقی به جای حمایت خنجراز پشت بزنه. میفهمم که ممکنه فروش حقوقی میتونه دلایل متعددی داشته باشه ولی این عرضه آبشاری روند سهم را خراب میکنه. باید جو بازار و جو سهم را هم در نظر گرفت. حقیقی ها الان ترسیدند و حقوقی ها باید اعتماد از دست رفته شان را برگردانند
علام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
دلالان #دلار و #سکه دست به کار شدند!

از دیشب که جو برگشت بازار راه افتاده دلالان با خرید چندین کانال تلگرامی پر مخاطب در حال ایجاد جو منفی علیه #بورس هستند❗️


بطوری که این کانالها از دیشب در پست های پی در پی سعی در ایجاد نا امیدی دارند( یعنی خودمونی بگم میخوان بگن هر کی اومده بورس بدبخته و بیچارس واز این چیزا)


از همین تریبون اعلام میکنم که خااک بر سرتان باد هم اون ادمین های خود فروخته هم اون دلال حسود پلاستیکیا❗️