بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
بررسی آمارهایی که از سوی این روانکار، ارائه شد؛

"شسپا" با ۴درصد کاهش فروش دست و پنجه نرم می‌کند

بیشترین فروش داخلی را انواع روانکار ها و اسلاک واکس و پارافین در بر گرفته که درآمدزایی ۴هزار میلیاردی را بدست آورده‌اند.
کد خبر : ۲۲۶۵۷۴

 

بیشتریم فروش داخلی را انواع روانکار ها و اسلاک واکس و پارافین در بر گرفته

گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت سپاهان "شسپا" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱؛ مجموع درآمد از فروش‌های داخلی، صادراتی و به‌علاوه برگشت از فروش این شرکت مبلغی بالغ بر ۴ هزار و ۸۱۴ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال ثبت کرده که در این میان در فروش‌های داخلی بیشترین تعداد فروش را «انواع روانکار» و «اسلاک واکس و پارافین» در بر گرفته اند.

بیشتریم فروش داخلی را انواع روانکار ها و اسلاک واکس و پارافین در بر گرفته


"شسپا" در بخش فروش‌های صادراتی دو محصول «انواع روانکار» و «اسلاک واکس و پارافین» پرچمدار این کسب درآمد از بیرون مرز‌های کشور با مجموع مبلغ ۲ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال قرار دارند.

بر اساس این گزارش، در دوره مشابه در تیرماه ۹۹، میزان درآمد‌های این شرکت مجموعاً مبلغ ۵ هزار و ۴ میلیارد ریال بوده و همچنین در مرداد ماه شاهد ۴ درصد کاهش از فروش‌های این شرکت هستیم.

بیشتریم فروش داخلی را انواع روانکار ها و اسلاک واکس و پارافین در بر گرفته

 

میزان تعداد فروش "شسپا" در مرداد ماه۹۹، ۲۰.۰۵۱ تن را به ثبت رسانده که بیشترین حجم فروش را «انواع روانکار» با وزن ۱۷.۸۸۵تن در بر داشته است و شاهد یک درصد رشد در روند حجم فروش رفته در بازار این محصول هستیم.


بر اساس این گزارش، نفت سپاهان در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری میزان درآمد‌های خود را از فروش محصولات تولیدی خود مبلغی حدوداً ۱۸ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با ۵ ماهه ابتدایی سال گذشته ۱۰ درصد کاهش را در روند میزان درآمد خود مشاهده کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر