بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
فروش ماهانه نسبت تیر ۳ درصد رشد کرد؛

۲۹ درصد رشد درآمد در ۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹

میزان فروش‌های داخلی این فولادساز که بیشترین حجم آن را کماکان «اسلب» دربرمی‌گیرد، مجموعا مبلغی بالغ بر ۶ هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال را در بخش فروش به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۲۶۷۸۲

 

۲۹ درصد رشد درآمد در ۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹

گروه تحقیق بورس نیوز، " هرمز " در گزارش فعالیت ماهانه در تیر ماه ۹۹، از فروش محصولات خود میزان درآمدی برابر با مبلغ ۶ هزار و ۳۸۲ میلیارد ریال کسب کرده و بیشترین مقدار فروش از سبد محصولات این شرکت را «اسلب» تشکیل می‌دهد.

بر اساس همین گزارش، شرکت فولاد هرمزگان جنوب " هرمز " در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱، میزان فروش‌های داخلی خود را که بیشترین حجم آن را کماکان «اسلب» دربرمی‌گیرد و به مجموع مبلغی بالغ بر ۶ هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.


بر اساس بررسی‌های انجام شده بر دو ماه پایانی این شرکت فولادی در مرداد ماه به نسبت ماه گذشته خود ۳ درصد افزایش را تجربه کرده است.

۲۹ درصد رشد درآمد در ۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹


طبق صورت مالی‌های میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱، در این شرکت فولادی میزان سود خالص در این دوره مبلغی بالغ بر ۴ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال شناسایی شده و در این دوره میزان سود پایه هر سهم ۱۶۷ ریال بوده است.


شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مقایسه با دوره پیشین خود در سه ماهه ابتدایی سال گذشته میزان سود خالصی برابر با ۳ هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال بوده که در سه ماهه ابدای سال ۹۹ با افزایشی ۲۶ درصدی روبه‌رو بوده است.

طی عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد تومام درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد داشته است.

۲۹ درصد رشد درآمد در ۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر