بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
پالایش شیراز با طعم افشای اطلاعات بررسی شد؛

۴۶درصد افزایش سود خالص/ تغییر ۱۰درصدی نرخ مواداولیه "شراز"

سود خالص "شراز" به نسبت گزارش مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه ابتدایی سال به میزان ۴۶ درصد افزایش را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است.
کد خبر : ۲۲۷۱۱۶

افشای اطلاعات با اهمیت

گروه تحقیق بورس نیوز: شرکت پالایش نفت شیراز در گزارش افشای اطلاعات با اهمیت تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ خرید مواد اولیه / خدمات -گروه الف خود را به صورت زیر ارائه کرد.

افشای اطلاعات با اهمیت

افشای اطلاعات با اهمیت

شرکت پالایش نفت شیراز "شراز" در گزارش مالی میاندوره‌ای ۵ ماهه منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱، میزان سود خالص شرکت خود را مبلغی بالغ بر ۶ هزار و ۶۵۴ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال به ثبت رسانده و همچنین درآمد‌های عملیاتی این شرکت در این دوره به مبلغ ۳۵ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال گزارش شده و سود پایه هر سهم از ابتدای سال تا مرداد ماه به ۶۴۷۷ ریال رسیده است.

طبق این گزارش، سود خالص "شراز" به نسبت گزارش مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه ابتدایی سال به میزان ۴۶ درصد افزایش را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است.

افشای اطلاعات با اهمیت

بر پایه این گزارش، پالایشگاه شیراز در هفته منتهی به ۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مجموع ۸.۰۰۰ تن وکیوم باتوم را با قیمت پایه ۳۵.۳۳۱ هزار ریال به ازای هر تن عرضه نمود که تقاضای ۱۶.۲۰۰ تنی این محصول منجر به معامله در قیمت ۳۵.۶۵۵ هزار ریال در هر تن گردید که نسبت به هفته منتهی به ۶ شهریور ماه با رشد یک درصدی همراه بوده و همچنین میزان فروش وکیوم باتوم این شرکت پالایشگاهی نسبت به هفته ۶ شهریور ماه با کاهش ۳.۰۰۰ تنی همراه شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند سبز حرکتی این پالایشگاه تغییر نکرد؛

افت یک درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم "شراز" در بورس کالا

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بازگشایی سلیقه‌ای ممنوع

ارسال نظر