بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر نیم نگاهی دارد به شوخی صیانت از بورس توسط مدیران وقتی حقیقی‌ها به هر دری می‌زنند تا بفروشند.
کد خبر : ۲۲۷۳۶۰

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، وعده حمایت از بازار بیشتر شبیه کشک بود و آقایون وقتی اسم حمایت از بازار می آید، فکر می‌کنند قرار است مشتی بچه را گول بزنند و فقط ویترین شان را سبز می‌کنند؛ ولی نکته مثبت بازار امروز این بود که لابلای منفی‌های بازار، کمی هم خندیدیم. آنجا که گفتند محکم پای صیانت از بورس ایستاده اند! یا آنجا که اعلام کردند دسترسی مردم به سیستم معاملات تبعات داشته! و بیشتر از همه آنجا که وقتی نام یکی از دوستانی که مرتبا درس صبر به بازار می دهند و راهکار ارائه می کنند، در لیست فروشندگان یک ماه اخیر منتشر شد و گفتند فروختیم که فروختیم، حق نداشتند منتشر کنند!

ولوله فروش برای جابه‌جایی در کوچه‌های موازی

اما در شرایطی که در بورس تهران مردم به هر دری می زنند تا بفروشند، در بازار ارز و سکه و مسکن و خودرو ولوله خرید افتاده و طوری میخرند و تارگت های نجومی می دهند که حیرت می کنیم‌. اما کاش سهامداران قبل آتش زدن سهم هایشان یادشان می آمد که خیلی از سهم هایی که امروز منفی بود، درآمد ارزی دارند و با رشد بازار ارز، منتفع می شوند. یا خیلی از سهم های این بازار، مصالح همان ساختمان هایی را تولید می کنند که شما انتظار چند برابر شدنش را دارید! چیزی ارزان نشده که چوب حراج به سهم ها می زنید! سهم ها آنقدر مفت شده که حبابیون هم به فکر سرمایه گذاری در این بازار و خرید افتاده اند! از ترس مرگ، خودکشی نکنید...

وقتی لوازم‌خانگی‌ها نیز احتکار می‌کنند!

در بازار لوازم خانگی شدیدا بوی احتکار می آید. گویا نصب لوازم خانگی خیلی کمتر از خرید ان است و برخی دوستان فرصت طلب در حال خرید و دپو هستند تا گران تر بفروشند.

خودکفایی در هسته

هی گفتید هسته معاملات هنگ می کند؛ حالا خبر داده اند که تا آخر سال از هسته معاملات بومی رونمایی می شود. فقط مانده ایم چطور در تولید هسته و... به خودکفایی رسیده ایم؛ ولی در تولید کره درمانده ایم؟؟؟

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
خودنمایی پوسیدگی قوانین در بازار سرمایه و لزوم ورود نهادناظر در غفلت صاحبان بازار؛

"بورس" و روش‌های مدرن سوءاستفاده از سپرده‌های بانکی

مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن در گفت‌وگو با بورس نیوز:

چرایی حمایت از سهم‌های بزرگ در بازار

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

وعده سرخرمن حمایت

ارسال نظر
نظرات بینندگان
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
عاشقتونم بخدا
مگه بهتر از شما هم هست
خدا حفظتون کنه که همیشه حق گفتین
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
درود برگردانندگان بورس نیوز که مثل برخی سایت ها درخواست " ایمیل معتبر " نمیکنند .عامو تو اگر کنترلچی نیستی ،از کجا متوجه شدی که ایمیلی که نوشته شده، نامعتبر هست. مگر اینکه سانسورچی مطلق باشی.. پس ادای آزادی خواهی درنبار ومدارک کامل هویتی بخواه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
خدا لعنت کنه ای دولته کلاهبردارو
با این همه تبلیغات مردم رو گول زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
نویسنده ساعت پنج ونیم عصر
دمت گرم
عاشق قلمتم
من خیلی ضرر دادم
باختم
امیدوارم خدا برا مسوبین نسازه
صادق
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
ای سبز قبا . ای افتاب پرست . ای مارمولک . ای نان به نرخ روز خور . از این چاهی که برای عوام کندی نانی برایت در روغن شد و طمع کاران خاکستر نشین شدند و دودمانشان دارد بدود می رود . انان که تظاهر به مذهب می کنند خوب می دانند که روز قیامتی نیست و هر چه هست اینجاست . پس باید با فریب مردم نقدشان را برد تا خرج ویلا حاصل شود . خوب به ریش عوام می خندید و دلارهایتان را زیاد می کنید و یک مشت سهام ور پریده و زیانده را به قیمت خون ابوی به انها چپاندید و حالا نخند کی بخند . دم خروستان از زیر عبایتان پیداست . بورس قبرستان طمع کاران خواهد شد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
دیروز قالیباف مجلس گفت در بورس تحول ایجاد میکنیم. الان با این صفهای فروش سنگین در وساپا ورنا خپارس دی غپینو و بقیه نمادها بجای تحول تهوع ایجاد شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
حکومت باید هر چه سریعتر دولت را برکنار کند ونزوئلا شدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
یک سونامی خطرناک در بورس داره اتفاق میافته مسئولین بازی خطر ناکی رو با سرمایه مردم شروع کردند اگر ازاین خواب غفلت بیدارنشند این سونامی تبدیل به یک فاجعه ملی خواهد شد اون چیزی معاندین این نظام سالهاست دنبال این بودند یک سری مدیران بی لیاقت عوض اینکه حافظ منافع مردم در بازار سرمایه باشند همسو با معاندین کشور در ان سوی مرزها حرکت میکنند