بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق ابزنشستگی کشوری:

جم سرمایه‌ای ارزنده برای بازنشستگان و ثروت ملی برای عموم مردم ایران است.

معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان بوشهر از مجتمع پتروشیمی جم و فاز ۲ این شرکت واقع در عسلویه بازدید کردند.
کد خبر : ۲۲۸۰۴۲

به گزارش بورس نیوز، حسن تاجیک، معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری و امیرعباس حسینی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از مجتمع پتروشیمی جم واقع در عسلویه بازدید کردند و ضمن آشنایی با عملیات فنی این شرکت طی جلسه‌ای با مدیران این مجموعه در جریان روند پیشرفت پروژه فاز ۲ پتروشیمی جم نیز قرار گرفتند.

معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی از پتروشیمی جم به عنوان سرمایه‌ای ارزنده برای بازنشستگان و ثروت ملی برای عموم مردم ایران یاد کرد و گفت: این شرکت از اهمیت بالایی در مجموعه سرمایه گذاری‌های صندوق بازنشستگی کشوری برخوردار است.

تاجیک به افزایش میزان تولید پتروشیمی جم و ثبت رکورد تولید محصولات در سال جاری و سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: این حرکت پرشتاب مبین برنامه ریزی دقیق و هدفمند مجموعه عظیم جم و نویدبخش افزایش توانمندی صندوق در پرداخت‌های خود به بازنشستگان است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری جم را نگین صندوق برشمرد و تشریح کرد: این مجموعه باید در تمامی فرآیند‌ها متمایز باشد و مجموعه شرکت سرمایه گذاری صندوق نیز در این مسیر همراه و همیار است.

حسینی ضمن اذعان به این که شرکت سرمایه گذاری صندوق همواره آماده کمک رسانی و تسهیل فرآیند لجستیک و فروش محصولات جم است. گفت: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی بیشتر گام‌هایی مثبت در روند سودآوری شرکت پتروشیمی جم برداشته و در افزایش سرمایه بازنشستگان توفیق حداکثری داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر