بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
وانت NIB نزول را با دنده‌سنگین پُر کرد و صعودی شد؛

۵۵درصد افزایش فروش "خزامیا" در شهریور

بیشترین میزان تولید محصول «وانت NIB» با تعداد ۱.۹۰۸ دستگاه بوده که رشد ۳۰درصد ماهانه را به خود اختصاص داده است..
کد خبر : ۲۲۸۱۴۵

 

۱۴ درصد افزایش درآمد به نسبت شهریور ماه سال گذشته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زامیاد «خزامیا» در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱، درآمد حاصل شده از «فروش داخلی» را مبلغی بالغ بر ۳.۳۷۷.۳۸۵میلیون ریال برآورد کرده و در این دوره بیشترین حجم فروش را «وانت NIB » با تعداد ۱.۷۱۱ دستگاه در برگرفته و همچنین جایگاه بعدی را محصول «وانت NI» را با تعداد ۸۴۹ دستگاه از آن خود کرده است.

۱۴ درصد افزایش درآمد به نسبت شهریور ماه سال گذشته

بر پایه این گزارش، درآمد ثبت شده "خزامیا" از فروش محصولات خود در شهریور ماه به نسبت ماه گذشته، به میزان ۵۵درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته به مقدار ۱۴ درصد رشد را در پی داشته است.

شرکت زامیاد از ابتدای سال مالی تا پایان شهریور ماه مبلغی برابر با ۱۲.۸۱۶.۱۳۳ میلیون ریال درآمد را برای خود به ارمغان آورده و همچنین در قیاس با ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته، ۳۶ درصد افزایش درآمد را مشاهده میکنیم.

۱۴ درصد افزایش درآمد به نسبت شهریور ماه سال گذشته


بر پایه این گزارش، "خزامیا" در شهریور ماه ۹۹، بیشترین میزان تولید محصول را «وانت NIB تاخوگراف وفرمان دوتیکه ABS و ۶دنده با ایموبلایزر یورو۴» با تعداد ۱.۹۰۸ دستگاه داشته که در مقایسه با ماه گذشته ۳۰ درصد افزایش تولید را در دستور کار خود قرار داده اند.

۱۴ درصد افزایش درآمد به نسبت شهریور ماه سال گذشته

اشتراک گذاری :
ارسال نظر