بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
نمودار تسهیلات وصولی بانک پارسیان در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری حاکی از آن بوده که پس از سپری کردن دوران نزول "وپارس" تا خردادماه، نقطه اوج‌گیری وصول تسهیلات، کف‌سازی کرده و اوج گرفته است.
کد خبر : ۲۲۸۵۲۹

۱۰درصد افزایش سود سپرده سرمایه گذاری

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک پارسیان "وپارس" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریورماه سال جاری، میزان درآمد تسهیلات اعطایی شهریورماه بانک خود را مبلغی بالغ بر ۹.۱۸۴.۷۳۸ میلیون ریال برآورد کرده که بیشترین میزان تسهیلات را بخش «مضاربه» در اختیار دارد و «تسهیلات ارزی» جایگاه بعدی را از آن خود کرده است.

بانک پارسیان در بخش سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در این دوره به میزان ۱۳.۱۱۹.۵۴۷ میلیون ریال به ثبت رسیده که بیشترین میزان سود سپرده سرمایه‌گذاری در شهریور ماه را «سپرده‌های بلند مدت یک ساله» در اختیار دارد.

این سود سپرده سرمایه‌گذاری به نسبت ماه گذشته به میزان ۱۰ درصد افزایش داشته است.

۱۰درصد افزایش سود سپرده سرمایه گذاری

"وپارس" در دوره مالی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری میزان درآمد تسهیلات اعطایی خود را در این دوره مبلغ ۵۴.۹۰۴.۷۹۵ میلیون ریال گزارش کرده که به نسبت دوره مشابه خود در سال گذشته به میزان حدوداً ۶ درصد افزایش را به همراه داشته و همچنین در بخش سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این بانک، مبلغی بالغ بر ۷۳.۷۵۴.۹۲۶ میلیون ریال در سامانه کدال ارائه گردیده و در مقایسه با دوره مشابه در ۶ماهه ابتدایی سال گذشته ۱.۶۸درصد رشد را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک پارسیان در شهریور ماه میزان تسهیلات وصولی در طی دوره خود را مبلغی بالغ بر ۷۴.۶۳۸.۸۴۳ میلیون ریال به سامانه کدال ارائه کرده که این مبلغ در مقایسه با ماه گذشته حدوداً ۲۰ درصد رشد را تجربه کرده و هم اینک نگاهی به نمودار تسهیلات وصولی بانک پارسیان در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری که پس از سپری کردن دوران نزول "وپارس" خواهیم داشت:

۱۰درصد افزایش سود سپرده سرمایه گذاری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر