بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

پرداخت سود "کهمدا" در سال آینده

پرداخت سود
شرکت شیشه همدان زمان پرداخت سود به سهامداران را اعلام کرد.
کد خبر : ۲۲۸۶۵۲
نویسنده :
مینا علیزاده

پرداخت سود

به گزارش بورس نیوز، شرکت شیشه همدان برنامه پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی به میزان دارایی سهام از فروردین ماه لغایت اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

همچنین، سود سهامداران حقوقی در خردادماه ۱۴۰۰ ماه قابل واریز است.

پرداخت سود

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رشد نامحسوس نرخ‌های فروش
گزارش‌های ۶ماهه این شیشه‌فروش آمد؛
رشد نامحسوس نرخ‌های فروش "کهمدا"
درآمد ۳۰ میلیاردتومانی
عملکرد نخستین ماه سال مالی ۱۴۰۰ این شیشه‌ساز، بررسی شد؛
درآمد ۳۰ میلیاردتومانی "کهمدا"
نگاهی به آخرین وضعیت و عملکرد صندوق قابل معامله بادرآمد ثابت تصمیم
کسب بازدهی ۶ درصدی در ماه گذشته
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
کاش بجای این سود چندتا سهم به پرتفوی سهامدار اضافه میکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
اینقدر این همدانی ها خسیسن که تمامی سهم ها یا سود مری ریزن به حساب سجام سهامدار یا بانک معرفی میکنن با کارت ملی سود تو میگیری اینا میگن شماره حساب و فاکس یا پست کن که بفرستیم خوب یی از بدخبختا اینو نمیدونن مثل همون چندین هزار نفری که از ۱۵ سال پیش تاحالا سودشون و نگرفتن ..خیلی .....
داود کهریزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
تا چه تاریخی سهم کهمدا رو باید نفروخته باشیم تا سود فروردین ۱۴۰۰ نصیبمون بشه.خواهشمندم راهنماییم کنید
رضا محمدی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
فروردین اومد نمیخوان سود بریزن
مرادحدادی
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
سود کهمدا کی واریز میشه باید به بانک بریم یا به حساب سجام واریز مکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
سلام به سجام نمیگیرن
پوریا حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
باسلام وادب چرا سود سهام راواریز نکردن چرا اینقدر بدقولی اونم از یک سهام معتبر خیلی بعید است
پوریا حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
اردیبهشت هم تمام شد چرا کهمداسود سهام را واریز نکرد چقدر بد قولی بی اعتمادی
پوریا حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
آقا این سود کهمدا راکی واریز میکنن اردیبهشت هم تمام شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
چرا سود سمام من پرداخت نکردن
شماره ملی ۴۵۱۹۹۰۲۰۷۱ عدنان شیخی زاده
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بورس نیوز لطفا این تخلف رو اطلاع رسانی کنید ، شیشه همدان سود مجمع رو پرداخت نکرده و الان مرداد هم تموم شد با امور سهام شرکت که تماس میگیری جواب نمیدن لینکی هم که برای تکمیل اطلاعاطه کار نمیکنه یعنی چی این کار
غلام حسین مکاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
باعرض سلام لطفا راهنمایی کنید چگونه سود سهام خود را دریافت کنم،سپاس
ساناز
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
هیچوقت دریافت نمیکنی .من حتی به ایملیشون هم حساب معرفی کردم ولی باز واریز نکردن تا حالا .کهمدای اشغال
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
خیلی مسخره هستن