بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
گزارش‌های ۶ماهه این شیشه‌فروش آمد؛

رشد نامحسوس نرخ‌های فروش "کهمدا"

این شرکت در شهریورماه با ثبت فروشی ۳۰۵.۸۴۹ میلیون ریالی خود، افزایشی در حدود ۲۵میلیارد ریالی را در مقایسه با مردادماه به ثبت رسانده که عمدتا مربوط به افزایش مقادیر فروش است.
کد خبر : ۲۲۸۲۰۵

رشد نامحسوس نرخ‌های فروش

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که شاهد افت در حدود ۵۰ درصدی قیمت سهام شرکت شیشه همدان بودیم، گزارش عملکرد شهریور ماه این شرکت حاکی از رشد نامحسوس نرخ‌های فروش محصولات اصلی این شرکت در مقایسه با مرداد ماه دارد.

رشد نامحسوس نرخ‌های فروش

بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در شهریور ماه با ثبت فروشی ۳۰۵.۸۴۹ میلیون ریالی خود، افزایشی در حدود ۲۵ میلیارد ریالی را در مقایسه با مرداد ماه به ثبت رسانده که عمدتا مربوط به افزایش مقادیر فروش است.

بر اساس این گزارش، شرکت شیشه همدان در سه ماه نخست سال مالی منتهی به ۳۱/۰۳/۱۴۰۰ موفق به فروش ۲۰.۰۲۵ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته بندی و... شده که این مقدار فروش منجر به تحقق درآمدی ۸۹۵ میلیارد ریالی شده است.

رشد نامحسوس نرخ‌های فروش

همانگونه که درجدول بالا مشاهده می‌شود، مجموع فروش مقداری و مبلغی این شرکت در ماه نخست سال جاری در مقایسه با سال مالی گذشته عمدتا تاثیر پذیر از مقادیر فروش این شرکت بوده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
سلام چراسود نقدی سال99هنوز واریز نشده .در سامانه سجاد ثبت نام کردم و شماره حساب هم اعلام کردم قبل از خرید سهام این کارها انجام دادم 85هزارتومان بهمن تعلق کرفته ازمهرماه99تاحالاواریزنکردند