بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
سورنا ستاری معاون علمی وفناوری رئیس جمهور عصر سه شنبه ۱۵ مهرماه با حضور در شرکت پیتام با این استارتاپ موفق و حوزه کاری آن آشنا شد و گفت و گویی صمیمانه با مدیران آن شرکت داشت.
کد خبر : ۲۲۹۳۰۴

به گزارش بورس نیوز، در ابتدای مراسم، ستاری به بازدید از بخش های مختلف مانند فرآیندها و عملیات، تضمین و کنترل کیفیت، و سرپرستی مرکز تماس پیتام پرداخت و با مجموعه های مختلف این سازمان آشنا شد.

پس از آن علیرضا بیات مدیرعامل پیتام ضمن تقدیر و تشکر از دکتر ستاری و سیاست های حمایتی از استارتاپ های کشور؛ به ارائه گزارشی از فعالیت های پیتام از زمان شروع به فعالیت، از مهرماه سال ۹۷ تا به امروز پرداخت.

طبق گزارش ارائه شده هدف اولیه پیتام حضور ۱۰۰ نفر کارشناس مرکز تماس در محل شرکت در مدت زمان دوسال بود. در حال حاضر پیتام با وجود تمام چالش های پیش‌رو، با بیش از ۲۰۰ نفر همکار پیتامی در محل شرکت و بیش از ۵۰ نفر کارشناس تماس در خارج از شهر تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.

علیرضا بیات همچنین به این نکته اشاره کرد که تمرکز فضای شغلی همواره حول کلان شهر تهران است و این مورد باعث شده قشر کثیری از جوانان تحصیل کرده و مستعد کشور در سایر نقاط از دسترسی به پیشرفت و توسعه شغلی محروم بمانند به همین دلیل هدف اصلی پیتام اشتغال زایی برای جوانان توانمند در حوزه خدمات مشتریان در سرتاسر کشور است.

وی گفت محصول ابری خدمات مشتریان با هدف تمرکز زدایی از تهران و گسترش آن در سراسر کشور به منظور استفاده از پتانسیل جوانان توانمند و نخبه توسط پیتام رو نمایی شده است.

همچنین بیات افزود، کشور توانمندی زیادی برای ورود به عرصه جهانی در حوزه برونسپاری خدمات مشتریان دارد. در همین راستا شرکت پیتام زیر ساخت هایی را برای جذب مشتریان بین المللی طراحی و پیاده سازی کرده تا کشور عزیزمان بتواند در این حوزه در عرصه بین المللی به فعالیت پرداخته که در ادامه به تبادلات مالی بین المللی و درآمدزایی ارزی و ارز آوری برای کشور منجر شود.

 ستاری ضمن تقدیر از کارشناسان و مدیران شرکت پیتام، تلاش این مجموعه را در ارائه‌ی خدمات با کیفیت به سایر سازمان ها و همچنین ایجاد فرصت شغلی برای جوانان ستود. وی افزود: حمایت از استارت آپ هایی که موجب اشتغال زایی در کشور می شوند از مهمترین اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و بر مساعدت هرچه بیشتر با این استارت آپ ها تاکید کرد. معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه ابراز امیدواری کرد استارت آپ ها بتوانند آینده کاری نسل جوان را بسازند و دولتمردان فقط باید تصمیم بگیرند که به چه شکل می خواهند این فضا را مدیریت کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر