بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
رکورد تامین مالی در بانک اقتصادنوین شکسته شد

پرداخت ۲۰۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنعت

بانک اقتصادنوین در راستای کمک به تحقق شعار سال جاری موسوم به «جهش تولید» و حمایت از واحد‌های تولیدی تنها در نیمه نخست سال جاری، ۲۰۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف صنعت و معدن پرداخت کرد.
کد خبر : ۲۲۹۳۳۴

به گزارش بورس نیوز، این بانک در شش‌ماهه نخست سال جاری رشد قابل ملاحظه‌ای را در دو شاخص عملکردی تجربه کرده به‌طوری منابع جذب‌شده و تسهیلات پرداختی در این دوره به ترتیب ۴۹ و ۴۳ درصد رشد داشته‌اند و به‌تبع آن پرداخت تسهیلات به بخش‌های صنعتی و تولیدی نیز با شتاب بیشتری انجام‌شده است.
بر این اساس بانک اقتصادنوین در شش‌ماهه ابتدایی سال جاری ۲۰۷.۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده که ۱۵ درصد بیشتر از کل تسهیلات پرداختی توسط این بانک به این بخش در سال گذشته بوده است. مقایسه این دو عدد نشان می‌دهد بانک اقتصادنوین در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تداوم تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان به پشتوانه اعتماد مشتریان ضمن عملکرد بسیار خوب در جذب منابع با شتاب مضاعفی نسبت به سال گذشته از صنایع و واحد‌های تولیدی کشور حمایت مالی کرده تا بتواند نقش خود در تولید و اشتغال ملی را به‌درستی ایفا کند.
گفتنی است، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و مشتقات نفتی، خودرو، فلزات اساسی، دارویی، مواد غذایی و آشامیدنی و خوراک دام و طیور به ترتیب بیشترین سهم از تسهیلات پرداختی بانک اقتصادنوین را داشته‌اند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ادامه روند روبه رشد درآمد‌های "ونوین"؛

"ونوین" بالاخره سهامداران را امیدوار کرد

بانک اقتصاد نوین به ازای هر سهم ۴۱۸ ریال سود محقق کرد؛

رشد ۱۴۷ درصدی جمع درآمد‌های مشاع "ونوین"

کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

قیمت‌گذاری سازمان حمایت به نفع خودرویی‌ها

ارسال نظر