بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
بانک اقتصاد نوین به ازای هر سهم ۴۱۸ ریال سود محقق کرد؛

رشد ۱۴۷ درصدی جمع درآمد‌های مشاع "ونوین"

«ونوین» با سرمایه ثبت شده ۳۰،۴۲۵،۷۳۴ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به شهریورماه امسال، مبلغ ۱۲،۷۲۵،۸۲۳ میلیون ریال سود محقق کرده است.
کد خبر : ۲۳۰۴۲۳

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در گزارش صورت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری(حسابرسی نشده)، سود خالص بدست آمده "ونوین" را در این دوره  ۱۲.۷۲۵.۸۲۳ میلیون ریال و جمع درآمد‌ها نیز ۲۹.۰۸۵.۸۰۶ میلیون ریال گزارش شده همچنین به ازای هر سهم ۴۱۸ ریال سود محقق کرده ، این در حالی است که در دوره مشابه سال گذشته ۳۶۷ ریال زیان شناسایی شده بود.

در ۶ ماهه ابتدای سال جاری جمع درآمد‌های مشاع بانک اقتصاد نوین ۳۵.۰۹۳.۹۰۹ میلیون ریال به ثبت رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با ۱۴۷ درصد افزایش روبه‌رو بوده و درآمد‌های غیرمشاع نیز با ۶۱۹ درصد رشد   نسبت به دوره مشابه همراه بوده و شاهد تبدیل زیان خالص به سود خالص بوده ایم.

قابل توجه است که سهم بانک از درآمد‌های مشاع در ۶ ماهه ابتدای سال مالی ۹۸، منفی بوده اما از ابتدای سال جاری تا شهریورماه این درآمد ۵.۳۹۳.۵۷۵ میلیون ریال ثبت شده است.

بر پایه این گزارش، بانک اقتصاد نوین در گزارش صورت وضعیت مالی میاندوره ای ۶ ماهه، دارایی‌های این بانک را ۸۹۳.۵۷۳.۶۹۴ میلیون ریال عنوان کرده که رشد ۴۰ درصدی نسبت به پایان سال ۹۸ داشته است، همچنین جمع حقوق مالکانه  "ونوین" در این گزارش ۴۳.۲۱۵.۰۸۸ میلیون ریال ثبت شده که افزایش ۳۱ درصدی را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۹.۵۶۱ میلیارد ریال سود تسهیلات کسب شد؛

افزایش سود تسهیلات "ونوین" نسبت به سود سپرده پرداختی

۴۵درصد افزایش سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ۶ ماهه ابتدایی سال؛

رشد ۳۶ درصدی درآمد‌های "ونوین"/ تکیه بر درآمد تسهیلات اعطایی

ارسال نظر