بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
آیا این کشتیرانی لنگر‌های برای سودسازی کشید؛

۵۶ درصد افزایش درآمد "حخزر"/ «درآمد‌های حمل» ۲۵درصد سود ساخت

بیشترین میزان درآمد در شهریورماه از بخش «درآمد حمل شناور ملکی» بوده و در مقایسه با ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۲۲۹۶۰۶

۵۶ درصد افزایش درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت کشتیرانی دریای خزر در گزارش فعالیت ماهانه شهریورماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده خود را از ارائه خدمات به مشتریان مبلغی بالغ بر ۳۶۴.۴۱۰ میبلیون ریال گزارش کرده و در مقایسه با ماه گذشته ۲۸درصد افزایش درآمد را در پی داشته و همچنین نسبت به سال گذشته با رشد ۵۶درصدی مواجه بوده است.

شرکت کشترانی دریای خزر در نیمه نخست سال جاری درآمد حاصل شده‌ای برابر با ۱.۹۲۷.۴۸۷ میلیون ریال را به ثبت رسانده و همچنین "حخزر" در دوره مشابه سال گذشته افزایش ۳۰درصدی را تجربه کرده و بیشترین سهم از این درآمد بدست آمده را بخش «درآمد حمل شناور‌های ملکی» با مبلغ ۱.۸۵۷.۶۵۶ میلیون ریال از آن خود کرده است.

۵۶ درصد افزایش درآمد

بیشترین میزان درآمد شهریورماه سال جاری را در بین خدمات ارائه شده، بخش «درآمد حمل شناور‌های ملکی» با درآمد ۳۴۳.۹۶۶ میلیون ریال در اختیار داشته که این مبلغ در مقایسه با ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش مواجه بوده و توانسته روند مثبت خود را پس از وقفه‌ای کوتاه ادامه دهد.

روند بخش «درآمد حمل شناور‌های ملکی» در نیمه نخست سال جاری

۵۶ درصد افزایش درآمد

بر اساس این گزارش، شرکت "حخزر" در ۶ماهه نخست سال جاری توانسته افزایش درآمد قابل قبولی را درمقایسه با سال گذشته به ثبت برساند.

نمودار روند میزان درآمد شناسایی شده در ۶ ماهه ابتدایی سال؛ 

۵۶ درصد افزایش درآمد

بر پایه این گزارش، شرکت کشتیرانی دریای خزر در زمان شروع رکود بازار سرمایه که میتوان آن را از تاریخ ۹۹.۰۵.۱۹ دانست قیمت هر سهم این شرکت مبلغ ۳۸.۵۷۷ ریال در ازای هر سهم گزارش شده و در آخرین روز معاملات بازار در تاریخ ۹۹.۰۷.۲۳ قیمت هر سهم شرکت "حخزر" با ۴۰ درصد کاهش روبه‌رو بوده و به مبلغ ۲۲.۹۵۵ ریال در ازای هر سهم رسیده است.

۵۶ درصد افزایش درآمد

۵۶ درصد افزایش درآمد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر