بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
نایب رئیس هیئت مدیره بورس:

مشهد شهری ویژه برای سرمایه‌گذاران است

مشهد - نایب رئیس هیئت مدیره بورس گفت: شهر مشهد محلی ویژه برای سرمایه‌گذاران مختلف از هر قشر است، حتی علاوه بر سرمایه‌گذاران کلان، مردم در دهک‌های پایین نیز تمایل به این پروژه ها دارند.
کد خبر : ۲۲۹۹۹۵

مشهد شهری ویژه برای سرمایه‌گذاران است

به گزارش بورس نیوز، محمود خواجه نصیری، ۲۹ مهرماه در مراسم افتتاح یک پروژه اقتصادی در مشهد گفت: شهر مشهد محلی ویژه برای سرمایه‌گذاران مختلف از هر قشر است، حتی علاوه بر سرمایه‌گذاران کلان مردم در دهک‌های پایین نیز تمایل زیادی به پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مختلف دارند.

نایب رئیس هیئت مدیره بورس همچنین افزود: در پروژه‌هایی مثل سوپر مارکت مالی سعی شده تا تمام خدماتی که یک فرد سرمایه‌گذار نیاز دارد، ارائه شود. این پروژه‌ها توانایی و خدمت به مشتریان را دارد تا به صورت آنلاین و از طریق اینترنت و تنها با یک کلیک تمام خدمات سرمایه‌گذاری انجام شود.

خواجه نصیری همچنین گفت: یکی از اهداف سوپر مارکت مالی جذب سرمایه‌گذار و امکانات مالی مناسب و کافی برای سرمایه‌گذاری در همان شهر است تا دیگر نیاز نباشد تا پول از طریق بانک و حساب‌های مالی از آن شهر خارج شود، بلکه در همان شهر در پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری شود. با این خدمت دیگر کمتر پروژه‌ای در شهر بخاطر کمبود مالی دچار توقف می‌شود.

محمد بنانژاد، رئیس اتاق اصناف مشهد نیز گفت: حدود ۹۰ درصد از سرمایه‌گذاران در بخش‌های تولیدی و صنعتی استان خراسان رضوی متعلق به بخش خصوصی است.

رئیس اتاق اصناف مشهد همچنین افزود: تأسیس و افتتاح پروژه‌های اقتصادی در شهر می‌تواند هم یک فرصت مناسب باشد و هم یک تهدید، فرصت از این بابت که می‌تواند بستر مناسب را برای جذب و هدایت نقدینگی به‌سوی تولید فراهم کند و تهدید به خاطر اینکه می‌تواند زمینه ورود افراد ناکارآمد را به حوزه سرمایه‌گذاری فراهم کند و موجب ضرر و زیان شود.

میثم فدایی، مدیرعامل ibshop نیز در ادامه گفت: پروژه‌های اقتصادی شکوفایی شهر‌ها را به دنبال دارد و پروژه‌هایی مثل سوپر مارکت مالی خدماتی نظیر خرید سهام، کارگزاری بورس، سبد گردانی، خدمات بیمه‌ها، اهدای کارت تخفیف و کارت اعتباری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر