بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
آیا افزایش نرخ‌ها، بهای تمام شده را خنثی می‌کند؛

تثبیت درآمد‌های "قرن" در مهرماه

با توجه به افزایش عجیب و البته سوال برانگیز محصولات پتروشیمی در ماه‌های گذشته، باید دید آیا این افزایش نرخ‌های فروش محصولات توان خنثی‌سازی افزایش بهای تمام شده و مواد اولیه مصرفی این شرکت را داشته است یا خیر.
کد خبر : ۲۳۰۵۲۱

تثبیت درآمد‌های

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، پس از اعلام سود خالص جذاب ۱.۷۵۹ ریالی به ازای هر سهم در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹، گزارش عملکرد مهرماه شرکت پدیده شیمی قرن، تثبیت درآمد‌های ماهانه و کاهش نرخ‌های فروش شویند‌ه‌های بهداشت شخصی از محصولات اصلی را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد علی‌رغم افت محسوس نرخ‌های فروش برخی محصولات اصلی شرکت، شاهد کاهش مقادیر تولید و فروش شوینده‌های بهداشت البسه در مهرماه در مقایسه با عملکرد شهریور ماه بودیم.

تثبیت درآمد‌های

نگاهی به مقادیر فروش مهر ماه و مقایسه این مقادیر با عملکرد شهریورماه این شرکت نشان‌دهنده افزایش در حدود ۲۲۷ تنی مقادیر فروش بوده و هر چند که این موضوع تا حدود زیادی به شرایط ویژه کنترل ویروس کرونا بستگی داشته است.

در مجموع، فروش ۱.۲۴۱میلیارد ریالی انواع محصولات این شرکت در مهرماه سال جاری و مقایسه با فروش ۷.۹۰۴ میلیارد ریالی ۷ ماه نخست ماه سال ۱۳۹۹ خود گویای افزایش قابل توجه مبالغ فروش این شرکت در سال جاری دارد.

در انتها با توجه به افزایش عجیب و البته سوال برانگیز محصولات پتروشیمی در ماه‌های گذشته، باید دید آیا این افزایش نرخ‌های فروش محصولات توان خنثی‌سازی افزایش بهای تمام شده و مواد اولیه مصرفی این شرکت را داشته است و یا خیر؟

اشتراک گذاری :
ارسال نظر