بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
درآمد "حفاری" از ابتدای سال مالی روند صعودی داشت؛

افزایش درآمد ۳۷ درصدی حفاری شمال

درآمد شناسایی شده حفاری شمال در مهرماه سال جاری، در مقایسه با ابتدای سال مالی رشد قابل ملاحظه ۴۸۲ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رسانده و توانسته در هر ماه افزایش قابل توجهی را بدست آورد.
کد خبر : ۲۳۱۳۳۳

افزایش درآمد ۳۷ درصدی نسبت سال گذشته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت حفاری شمال در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده خود را در مهرماه برابر با ۱.۴۴۲ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تاکنون توانسته ۵.۳۵۰ میلیارد ریال درآمد را به ثبت برساند.

میزان درآمد ثبت شده شرکت "حفاری" طی دوره منتهی به مهرماه، افزایش ۴۳ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۳۵ درصدی را به دنبال داشته است.

درآمد حاصل شده شرمت حفاری از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه، افزایش ۳۷ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به همراه داشته است.

افزایش درآمد ۳۷ درصدی حفاری شمال


بر اساس این گزارش، شرکت حفاری شمال بیشترین میزان درآمد را از بخش «درآمد حاصل از دکل دریایی سحر ۱» با ۳۶۲.۰۷۸ میلیون ریال به ثبت رسانده که این بخش ۴ درصد رشد را در مقایسه با شهریورماه به همراه داشته و جایگاه بعدی را بخش «درآمد حاصل از دکل دریایی سحر ۲» با ۳۵۳.۴۲۰ میلیون ریال به خود اختصاص داده و افزایش ۳۴ درصدی را نسبت به شهریورماه داشته است.

نمودار عملکرد بخش «درآمد حاصل از دکل دریایی سحر ۱» و «درآمد حاصل از دکل دریایی سحر ۲» از ابتدای سال مالی تاکنونافزایش درآمد ۳۷ درصدی حفاری شمال

طبق این گزارش، درآمد شناسایی شده حفاری شمال در مهرماه سال جاری، در مقایسه با ابتدای سال مالی رشد قابل ملاحظه ۴۸۲ درصدی را در کارنامه خود به ثبت رسانده و توانسته در هر ماه افزایش قابل توجهی را بدست آورد.

نمودار عملکرد درآمد شناسایی شده "حفاری" از ابتدای سال مالیافزایش درآمد ۳۷ درصدی حفاری شمال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر