بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
۳۵درصد افزایش درآمدها از زیر دکل‌ها بیرون زد؛

«سحر ۱» درآمد «حفاری» را تضمین کرد/ رشد ۱۸درصدی درآمدهای سالانه

قیمت هر سهم شرکت حفاری شمال در زمان شروع رکود بازار سرمایه در تاریخ ۹۹.۰۵.۱۹ بالغ بر ۲۰.۳۷۰ ریال بوده که در حال حاضر با رکود به وجود آمده در بازار سرمایه قیمت سهام این شرکت با کاهش ۴۴ درصدی در ازای هر سهم رو‌به‌رو بوده است.
کد خبر : ۲۲۹۴۴۷

۳۵ دصد افزایش درآمد به نسبت سال گذشته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت حفاری شمال "حفاری" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریورماه سال جاری، میزان درآمد حاصل شده از خدمات شرکت خود را مبلغی بالغ بر ۱.۰۰۷ میلیارد ریال گزارش کرده که این مقدار درآمد در مقایسه با ماه گذشته ۴۳درصد رشد داشته که نسبت به سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی را تجربه کرده است.

شرکت "حفاری" در شهریورماه سال جاری، بیشترین میزان درآمد حاصل شده را از بخش «درآمد حاصل از دکل دریایی سحر ۱» با مبلغ  ۳۴۹.۵۰۵ میلیون ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با ماه گذشته ۶۵ درصد افزایش درآمد کسب کرده است.

جایگاه بعدی کسب درآمد در شهریورماه سال جاری را بخش «درآمد حاصل از دکل دریایی سحر ۲» با مبلغ ۲۶۳.۱۰۶ میلیون ریال در اختیار گرفته که نسبت به ماه گذشته ۲۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

بر اساس این گزارش، شرکت حفاری شمال در دوره ۶ ماهه نخست سال جاری مبلغی بالغ بر ۳.۹۰۵ میلیارد ریال درآمد را به ثبت رسانده که نسبت به ۶ ماهه نخست سال گذشته ۱۸ درصد افزایش درآمد را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است.

۳۵ دصد افزایش درآمد به نسبت سال گذشته

طبق این گزارش، درآمد حاصل شده شرکت حفاری شمال در ۶ ماهه نخست سال جاری روند مثبت و صعودی را به همراه داشته و حال خوبی را برای سهامداران خود رقم زده است.

بخش «درآمد حاصل از دکل دریایی سحر ۱» در ۴ ماهه اخیر روند صعودی را به ثبت رسانده است.

نمودار روند درآمد حاصل شده "حفاری" در ۶ ماهه نخست سال جاری:

۳۵ دصد افزایش درآمد به نسبت سال گذشته

بر اساس این گزارش، بخش «درآمد حاصل از دکل دریایی سحر ۱» بیشترین میزان درآمد را در شهریورماه داشته و به همین منظور نگاهی خواهیم داشت به روند میزان درآمد این بخش که از خردادماه سال جاری به مجموعه درآمد‌های این شرکت اضافه شده است:

۳۵ دصد افزایش درآمد به نسبت سال گذشته

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حفاری ۱.۷۹۳ میلیارد ریال درآمد، در آبان‌ماه به ثبت رسید؛

رشد ۱۲۷ درصدی درآمد "حفاری"

درآمد "حفاری" از ابتدای سال مالی روند صعودی داشت؛

افزایش درآمد ۳۷ درصدی حفاری شمال

۳۰ درصد افزایش درآمد در نیمه نخست سال جاری؛

افزایش درآمد شناسایی شده "همراه"

ارسال نظر