بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
رشد محسوس نرخ‌های فروش در آمار‌های آبان ثبت شد؛

ترک ۴ میلیارد تومانی روی شیشه‌های "کهمدا"

این شرکت در آبان ماه با ثبت فروشی ۲۷۳ میلیارد ریالی خود، کاهشی در حدود ۴۰ میلیارد ریالی را در مقایسه با مهرماه به ثبت رسانده که عمدتاً مربوط به کاهش مقادیر فروش است.
کد خبر : ۲۳۱۶۵۳

ترک ۴ میلیارد تومانی روی شیشه‌های


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که در روز‌های اخیر شاهد معاملات مثبت در نماد "کهمدا" هستیم، گزارش ماهانه این شرکت حاکی از رشد نرخ‌های فروش انواع شیشه‌های داخلی و صادراتی است.

بااین‌وجود کاهش بیش از ۱۲۰۰ تنی فروش انواع ظروف شیشه‌ای داخلی این شرکت در مقایسه با عملکرد مهرماه از مهم‌ترین نکات گزارش عملکرد این شرکت بود.

بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در آبان ماه با ثبت فروشی ۲۷۳ میلیارد ریالی خود، کاهشی در حدود ۴۰ میلیارد ریالی را در مقایسه با مهرماه به ثبت رسانده که عمدتاً مربوط به کاهش مقادیر فروش است.

ترک ۴ میلیارد تومانی روی شیشه‌های

بر اساس این گزارش، شرکت شیشه همدان در ۵ ماه نخست سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ موفق به فروش ۳۱.۸۹۰ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته‌بندی و... شده که این مقدار فروش منجر به تحقق درآمدی ۱.۴۸۳ میلیارد ریالی شده است.

همان‌گونه که در جدول ذیل مشاهده می‌شود، مجموع فروش مقداری و مبلغی این شرکت در ماه نخست سال جاری در مقایسه با سال مالی گذشته عمدتاً تأثیرپذیر از مقادیر فروش این شرکت بوده است.

ترک ۴ میلیارد تومانی روی شیشه‌های

اشتراک گذاری :
ارسال نظر