بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به سناریو ترسناک دیگری برای بازار سرمایه و...
کد خبر : ۲۳۳۲۵۷

نان خشک های با برکت/بازیگر نقش اول ژانگولک بازی پاستور مشخص شد

به گزارش بورس نیوز، اهالی پاستور دوباره از بورس تعریف کردند و ۴ستون بدن‌ سهامداران لرزید! گفته اند امسال بورس نقش ارزشمندی در شادابی اقتصاد کشور داشته و سال بعد هم نقش محوری خواهد داشت. در اینکه بورس امسال آرتیست نقش اول اقتصاد ایران بود که شکی نیست؛ اما بعد بلائی که بر سر این بازار و اعتماد سرمایه گذاران آوردند، مانده ایم دوباره چه خوابی دیده اند و سناریو این بارشان چیست. هر چه باشد، این مردم هنوز از شوک فیلم قبلی این کارگردان در ژانر وحشت خلاص نشده اند و بد نیست حداقل مهلت یک نفس کشیدن به این بازار بدهند و بعد آقایان باز هوس ژانگولک بازی کنند.

رونق سفارشی در بازارهای رقیب
اما عجیب تر از مظلومیت بازار سرمایه و فعالانش، وقاحت برخی سرمایه گذاران در بازارهای رقیب است. گویا بعضی دلالان محترم ارز و خودرو، نتوانسته اند به موقع خارج شوند و حالا دوره افتاده اند در برخی رسانه ها و پیشنهاد مبالغ سنگین می دهند که برایشان سفارشی، تحلیل آماده کنند و آخرش به این نتیجه برسند که ارز و خودرو پایین نخواهد آمد!
خواستیم بگوییم این پول ها، چه دادنش و چه گرفتنش، آخر و عاقبت ندارد!

عالیجناب آس رو می کند 

و اما خبر خوب پایانی اینکه عالیجناب یک عرضه اولیه در راه دارند و شاید به مدد عرضه اولیه شرکت بزرگ ذغال سنگی، بخشی (فقط بخشی) از زیانی که در این چند ماه به سهامداران تحمیل کرده اند، جبران شود. البته باید دید سهامداران با طناب عرضه اولیه دیگری از این مجموعه دوباره پا درون چاه عالیجناب خواهند گذاشت یا نه.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین سلطانپور
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
باسلام اقا جان فایده بورس ما این است مثلا سهام عدالت داری ولی انگار نداری شما ببینید نه میتوانی بفروشی ونه میتوانید بخریدفایده بورس ایران .............. این است فقط اسمن همش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
خدا به دادمون برسه از دست حسن کلید جان مادر درباره بورس حرف نزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
پالایش نشان داد هیچ اعتمادی نه به بورس بلکه به این اقایون نیست داعش به صورت وحشیانه انسانهارا تکه تکه کردولی اقایون اموال مردم را این بازار اینده ندارد مثل تولید اقایون فکر میکنند بازار چاه نفته