بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه در حال حاضر سرمایه ثبت شده شرکت ۲۵۰ میلیارد تومان است، گفت: افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی‌ها و آورده نقدی مدنظر است که رقم بسیار مناسبی است.
کد خبر : ۲۳۳۷۵۳

افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی در انتظار بیمه دی

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، محمدرضا کشاورز در نشست خبری اظهار کرد: این شرکت پس از پشت سرگذاشتن دورانی که با مشکلات روبه رو بود در سال گذشته به چند دستاورد مهم دست یافت.

مدیرعامل بیمه دی افزود: رسیدن توانگری بیمه دی به سطح یک، پربازده‌ترین شرکت در صنعت بیمه و نوآوری در محصولات جدید از جمله دستاورد‌های این شرکت است.

وی گفت: امسال برای چهارمین سال متوالی این شرکت توانست قرارداد درمان ایثارگران را در اختیار بگیرد.

کشاورز بیان کرد:در ۹ ماهه سال ۹۸ رقم بخش فروش ۴۰۰ میلیارد تومان بود که امسال به رقم ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده که رشد ۷۷ درصدی داشته است.

مدیرعامل بیمه دی تصریح کرد: در ۹ ماهه سال گذشته رقم بخش خسارت ۲۲۰ میلیارد تومان بود که امسال به رقم ۲۹۲ میلیارد تومان رسیده است همچنین در سال ۹۸ ضریب خسارت ۶۸ درصد بوده که ضریب مناسبی برای شرکت به شمار می‌رود، ضریب ترکیبی شرکت نیز سال گذشته ۷۰ درصد بود که امسال روند کاهشی خواهد بود.

وی درباره سود شرکت افزود: در ۶ ماهه امسال، ۹۱۹ میلیارد تومان سود انباشته شرکت است این رقم به جز سود شرکت سرمایه گذاری فعال در بورس است و شرکت مذکور نیز ۳۰۶ میلیارد تومان سودآوری داشته است.

کشاورز خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال بازدهی مناسبی از سرمایه گذاری داشتیم و ارزشروز  سرمایه گذاری شرکت بیمه دی ۱۷۰۰ میلیارد تومان است که بازدهی ۱۳۸ درصدی داشته است.

مدیرعامل بیمه دی اظهار کرد: خرید دارایی ثابت از اقدامات مهم شرکت است در حالی که در آغاز هفت ملک خریداری داشتیم که در حال حاضر به ۴۲ ملک رسیده است که پشتوانه خوبی برای شرکت شده و بخشی از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی شکل می‌گیرد.

وی گفت: در حوزه عملیات مالی سعی شده جزو شرکت‌های شفاف باشیم بر همین اساس بند‌های حسابرسی شرکت کاهش یافته و گزارش‌های حسابرسی وضعیت خوبی دارد.

کشاورز با بیان اینکه در قرارداد درمان ایثارگران یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند بیان کرد: از دغدغه اساسی در این قرارداد همیشه تامین منابع مالی بوده و طی چهار سال گذشته دچار وقفه در تامین منابع مالی شده است و طلب بیمه دی رسیده بود که بخشی را در قالب اسناد خزانه و بخشی را نیز به صورت نقدی دریافت کردیم و تا پایان سال ۹۸ تسویه شده است.

مدیرعامل بیمه دی ادامه داد: رقم ماهانه این قرارداد در سالجاری ۲۹۰ میلیارد تومان با احتساب ۹ درصد مالیات ارزش افزوده است.

وی درباره بازدهی شرکت در بورس گفت: شرکت "دستاورد" یک شر شرکت تخصصی فعال در بورس است و در ریزش‌های مرداد و شهریور بازار سرمایه قیمت سهام از قیمت تمام شده پایین‌تر نیامده و نگرانی بابت منابع سرمایه گذاری شرکت وجود ندارد.

کشاورز درباره افزایش سرمایه شرکت اظهار کرد: در حال حاضر سرمایه ثبت شده شرکت ۲۵۰ میلیارد تومان است و برای افزایش سرمایه از دو محل پیش بینی شده است.

مدیرعامل بیمه دی گفت: بخشی از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت و بخشی دیگر از محل ۲۲۵ میلیارد تومان سودی که در مجمع تقسیم شده به عنوان آورده نقدی مدنظر قرار دارد.

وی تاکید کرد: در مجموع افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی‌ها و آورده نقدی مدنظر است که رقم بسیار مناسبی است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
آهای مجلس
آهای قوه قضاییه
دولت ما سر ما کلاه گذاشت
پالایش را 10هزار تومن به ما فروخت با قول 30 درصد رشد در یکماه
اما 4ماه گذشته و ما 30 درصد هم نابود شدیم
خدااااااااااااااااااا ناااااااااااااابودتااااااااان کند
ناشناس
Germany
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
سلام. وقت بخیر. لطفا این خبر رو منتشر کنید.
روز یکشنبه 99/10/14 نماد کرمان حجم زیادی معامله شد و از صف فروش تا صف خرید پیش رفت و ساعت 12:10 دقیقه در سامانه کدال افشای الف زد. اما کل معاملات در این روز باطل شد. همین اتفاق برای نماد وآیند افتاد و حجم زیادی معامله شد و نماد از صف فروش تا صف خرید پیش رفت و بعد از تایم بازار، این نماد نیز افشای الف زد اما معاملات این نماد باطل نشد. بنظر شما این تفاوت و اعمال سلیقه و بی قانونی تا کی ادامه دارد؟ چه کسی مسوول رسیدگی به این حق الناس پایمال شده و نشده است؟ چطور در یک روز یک اتفاق مشابه برای دو نماد می افتد و یکی ابطال می‌شود و آن یکی نمی‌شود. لطفا یک نفر پاسخ بدهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲
پس این دانا ح چه موقع ازاد میشه
حقوقی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کار حقوقی نوسان گیریه فقط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
همه چيز خوب و رديف ..
قيمت سهم ؟؟؟؟؟؟؟
چرا اينگونه با اعتماد مردم بازي مي كنيد