بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
سود ۱۷۳ریالی برای سهمی با قیمت بیش از ۲۱۰۰تومان، اعلام شد؛

آب رفتن سود خالص "داوه" و سرمایه‌گذاران ایستاده در صف

شرکت آوه سینا در دوره ۶‌ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و بر اساس گزارش حسابرسی شده موفق به کسب سودخالص ۸۳ میلیارد ریالی شده است.
کد خبر : ۲۳۳۸۴۲

آیا حضور سرمایه‌گذاران در صف خرید

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاید همچنان استفاده از واژه حباب قیمتی برای بسیاری از متولیان و به اصطلاح کارشناسان بازار سرمایه ناخوشایند باشد با این وجود با نگاهی به قیمت بسیاری از سهام شرکت‌ها و سود محقق شده این شرکت‌ها معنای واقعی غیر از این واژه را برای قیمت‌ها را نمی‌توان در ذهن تداعی کرد.

اینکه چگونه سرمایه‌گذاران کم‌اطلاع این روز‌های بازار سرمایه روز‌های متوالی در صف خرید نماد "داوه" در قیمت‌های بیش از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان حضور می‌یابند آن هم در حالی که شاهد تحقق سودخالصی ۱۷ تومانی در ۶ماهه نخست سال از این شرکت هستیم، رخدادی است که به سوژه‌ای نخ‌نما در بازار سرمایه مبدل شده است.

آیا حضور سرمایه‌گذاران در صف خرید

سود خالص سالانه‌ای که آب رفت!

شرکت آوه سینا در دوره ۶‌ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و بر اساس گزارش حسابرسی شده موفق به کسب سودخالص ۸۳ میلیارد ریالی شده که در مقایسه با سودخالص ۶۰ میلیارد ریالی این شرکت در ۶‌ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ پوششی ضعیف تلقی می‌شود.

بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده محصول اصلی تولیدی این شرکت انواع قرص بوده که علیرغم کاهش محسوس تعداد فروش این محصول، شاهد افزایش درآمد‌های عملیاتی این شرکت در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

آیا حضور سرمایه‌گذاران در صف خرید

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود محصول اصلی شرکت قرص بوده و فروش این محصول بخش عمده‌ای از درآمد‌های شرکت را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

تقسیم سود ۶۰ ریالی در مجمع "داوه"

بورس‌نیوز رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "داوه"، آمادگی درج پاسخ "آوه سینا" را دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ویتامین ث
با صدور مجوز افزایش نرخ شرکت داروسازی آوه سینا؛

ویتامین ث "داوه" افزایش نرخ گرفت

پیش بینی سود ۵۴۴ ریالی این دارویی
شرکت داروسازی آوه سینا اعلام کرد؛

پیش بینی سود ۵۴۴ ریالی این دارویی

در پی دورهمی سهامداران این داروساز؛

افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی "ددانا"

ارسال نظر