بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
کد خبر : ۲۳۳۹۰۵

اولین چراغ حمایت

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۴
بورس هم مانند سایر بخشهای این مملکت ویرانه شده جای تصفیه حساب سیاسیون وآینه تمام نما از دزدی قانونی مفسدین از جیب سهامدار خردکه از سر ناچاری وبه امید سود اندکی سرمایه خود را که بعضا با فروش اتومبیل ویا خانه مسکونی ووام ازدواج وحتی فروش وسایل خانه ویا قرض و بازنشستگی سرمایه گزاری کردند،و به دعوت آقایان که داعیه دیانت ودینداری آنها سر به فلک کشیده کل سرمایه شان به جیب رانت خوارن خصولتی ودولتی رفت تا باشد ننگی دیگر بر پیشانی پینه بسته وسیاه دروغینشان ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
اگر امروز شاهد رفتارهای عجیب آقای وزیر بعنوان بالاترین مقام رسمی وزارتخانه مهم "صمت" هستیم دلیل بر قصور و عدم اطلاع ایشان از مسائل اقتصادی نیست!؟! بلکه مقصر کسانی هستند که به خاطر تامین منافع شخصی خودشان اصرار بر رای اعتماد در مجلس داشتند!!
علی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مرگ به نیرگتان بهجیب خالی مردم رحم نکردیدمردم رابهانه سهام عدالت به بورس کشاندید.وجیب همه راخالی کردید.لعنت به این سیاست لعنت به گردانندگان پشت پرده .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
تورابه خداازدفترپیشخوان دولت درمیدان نارمک تهران کوچه عظیمی که هزینه های درمانی بیمه شدگان خدمات درمانی رابه عهده داردگزارشی تهیه بفرماییدشلوغی بی اندازه همه ی مراجعه کنندگان پیرمردوپیرزنان بیمارویابیمارانی هستندکه تازه ازبیمارستان ترخیص شده اندکه ساعت هابایددرصف کرونایی باشندتاآیا بتوانندچندرغازهزینه هارادریافت کنندهیچ کس هم پاسخ گونیست.......
سهامدار جزء
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
فساد و رانت در بورس غوغا میکنه و باعث ضرر و ناراحتی ملتی شده که مدیران حکومتی با وعده عدالت اقتصادی و تبلیغ کشوندن به بورس.
امروز هر واحد صندوق پالایشی که 4ماه قبل با وعده 30درصد سود به قیمت 10هزارتومن فروختند، متاسفانه به قیمت شوک آور کمتر از 7000تومن یعنی بیش از 30درصد ضرر رسید که این خلف وعده موجب سوخت شدن سرمایه مردم و بدبینی و نارضایتی ملت شده که موجب بروز مشکلات اجتماعی عدیده ای خواهد شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
بر پدر و مادر هر کسی که انصاف نداره لعنت