بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
مدیرعامل شرکت کلر پارس گفت:براساس اطلاعات ۹ ماهه ۱۳۹۹ پیشرفت پروژه بیش از ۹۵ درصد بوده و زمان بهره برداری اوایل سال ۱۴۰۰ اعلام شده است.
کد خبر : ۲۳۳۹۹۲

بهره برداری از طرح توسعه

به گزارش بورس نیوز، ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلر پارس درخصوص پیشرفت فیزیکی طرح توسعه شرکت و بهره برداری از آن اظهار کرد: براساس اطلاعات ۹ ماهه ۱۳۹۹ پیشرفت پروژه بیش از ۹۵ درصد بوده و زمان بهره برداری اوایل سال ۱۴۰۰ اعلام شده است.

وی درخصوص وضعیت قرارداد با شرکت آب و فاضلاب افزود: قرارداد‌های این شرکت با توجه به استراتژی‌های تدوین شده بوده و ضمنا به دلیل تاخیر در وصول مطالبات نسبت به کاهش قرارداد با این شرکت‌ها اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت کلر پارس درباره محدودیت‌های صادرات محصولات ادامه داد:محدودیت‌های موقت همچنان تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط اعلام شده توسط ستاد کرونا و نیاز به مصرف داخلی در محصول آب ژاول در تمام کشور‌های مقصد صادرات وجود دارد.

باباپور درخصوص وابستگی نرخ فروش صادراتی شرکت به نرخ‌های جهانی بیان کرد: نرخ‌های فروش محصولات تا حدودی به قیمت محصولات در بازار‌های هدف منطقه وابسته است.

وی همچنین با اشاره به دیگر طرح‌های توسعه‌ای شرکت خاطرنشان کرد: این شرکت طرح‌های توسعه‌ای را در دست مطالعه دارد که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت کلر پارس درباره تعرفه محصول آب اکسیژنه نوع صنعتی و بهداشتی گفت: تعرفه آب اکسیژنه برای انواع مصارف بهداشتی و صنعتی ۱۵ درصد است.

بیشتر بخوانید:

"کلر" و تغییر در ترکیب تولید

اشتراک گذاری :
ارسال نظر