بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان:

۳۹۲هزار نفر در سمنان سهام عدالت دارند

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: در استان سمنان حدود ۳۹۲هزار نفر از مردم دارای سهام عدالت هستند که از این تعداد ۱۷۲هزارنفر روش مستقیم و بقیه روش غیرمستقیم را برای خریدوفروش سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند.
کد خبر : ۲۳۴۰۸۱

۳۹۲هزار نفر در سمنان سهام عدالت دارند

به گزارش بورس نیوز، امیر خلیلی‌خواه، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان اظهار کرد: در استان سمنان  حدود ۳۹۲هزار نفر از مردم دارای سهام عدالت هستند که از این تعداد ۱۷۲هزارنفر روش مستقیم و بقیه روش غیرمستقیم را برای خریدوفروش سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند.

وی درخصوص شرایط برخورداری از منافع سهام عدالت افزود: تمام سهامداران باید در گام اول کد بورسی دریافت کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان مهلت دریافت کد بورسی را ۲۰ دی‌ماه امسال عنوان کرد و ادامه داد: در استان سمنان تاکنون ۴۷هزار نفر از افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند؛ در سامانه سجام ثبت‌نام و کد بورسی خود را دریافت کرده‌اند.

خلیلی‌خواه با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی گسترده‌ای برای افرادی که هنوز اقدامی برای ثبت‌نام خود در سامانه سجام نکرده‌اند لازم است ادامه داد: تنها سهامدارانی مجوز حضور در مجامع شرکت‌های بورسی را دارند که نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کرده باشند و این افراد حق تعیین انتخاب هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت را دارند.

وی خاطرنشان کرد: مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به‌صورت غیرحضوری و از طریق ثبت‌نام سهامداران سهام عدالت در سامانه‌های برخط برگزار خواهد شد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان تأکید کرد: سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند باید هر چه زودتر نسبت به دریافت کدبورسی از طریق ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کنند تا سود‌های حاصله به شماره‌حساب ثبت‌شده آن‌ها در این سامانه به‌حساب آن‌ها واریز شود.

وی همچنین توضیح داد: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند تا زمانی که نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام و دریافت کدبورسی خود اقدام نکنند؛ نمی‌توانند نسبت به فروش اوراق سهام عدالت خود اقدامی انجام دهند.

خلیلی‌خواه بیان کرد: ۱۴ کارگزاری در کشور به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری و رایگان نسبت به ثبت‌نام و اختصاص کدبورسی اقدام می‌کنند. ۶مورد از بانک‌ها و کارگزاری‌های کشور نیز احراز هویت رایگان ثبت‌نام در سجام را انجام می‌دهند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: دارندگان سهام عدالت همچنین می‌توانند به‌صورت رایگان برای ثبت‌نام در سجام و احراز هویت به بانک‌های آینده، پارسیان، رفاه کارگران، صادرات، کارآفرین و موسسه مالی اعتباری ملل مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان تهران؛

"وستهران" به مجمع می رود

سپرده‌های تسویه شده ۳۳درصد افزایش داشت؛

افزایش درآمد ۱۲درصدی "وملل"

برگزاری مجمع شرکت سرمايه گذاري استان فارس؛

"وسفارس" سهامداران را فراخواند

ارسال نظر