بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
درآمد «پاکسان» به ۱۴ هزار میلیارد ریال رسید؛

افزایش فروش ۴۳ درصدی "شپاکسا"/ مهرماه، سرآغاز خوش‌بختی مجدد شد

پاکسان از ابتدای سال مالی ۹۹ تا پایان آذرماه سال جاری، مجموع فروش محصولات خود را برابر با ۱۲۷.۲۷۸ تن ثبت کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۳۰ تن بیشتر فروش داشته است.
کد خبر : ۲۳۴۲۱۱

افزایش فروش ۴۳ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پاکسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک ماهه بالغ‌بر ۲.۷۱۹ میلیارد ریال به ثبت رسانده، همچنین مجموع درآمد‌هایی که "شپاکسا" از ابتدای سال مالی ۹۹ تا پایان آذرماه گزارش‌کرده برابر با ۱۴.۵۷۳ میلیارد ریال بوده است.

درآمد های شناسایی شده

درآمد‌های شناسایی‌شده "شپاکسا" از ابتدای سال مالی

مجموع درآمدهای پاکسان در آذرماه سال جاری، ۴۱درصد افزایش را نسبت به آبان‌ماه تجربه کرده، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۹۷ درصدی داشته است.

مجموع درآمد‌های حاصل‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، افزایش ۴۳ درصدی را تجربه کرده است.

درآمد شناسایی از ابتدای سال مالی


همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، شرکت شوینده پاکسان در بیشتر ماه‌های پشت سر گذاشته‌شده با افزایش درآمد نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه بوده و از مهرماه سال جاری روندی صعودی را تجربه کرده، همچنین درآمد‌های این شرکت در ۳ ماهه منتهی به آذرماه بالغ‌بر ۵.۹۰۳ میلیارد ریال شناسایی‌شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۹۶ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

فروش محصولات "شپاکسا" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه

شرکت پاکسان در آذرماه سال جاری، میزان فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۱۷.۴۳۶ تن گزارش کرده که در مقایسه با ماه گذشته ۴۳ درصد افزایش فروش را در کارنامه به ثبت رسانده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۴ درصدی را گزارش کرده است.

فروش محصولات پاکسان

پاکسان از ابتدای سال مالی ۹۹ تا پایان آذرماه سال جاری، مجموع فروش محصولات خود را برابر با ۱۲۷.۲۷۸ تن اعلام کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۳۰ تن بیشتر به فروش رسانده است.

 

بیشتر بخوانید:

مجوز سازمان حمایت در جیب "شپاکسا"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۱۱ ماهه شرکت به ۱۱ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال رسید؛

مجوز از سازمان حمایت در جیب "شپاکسا"

انتظار برای افزایش مجدد نرخ محصولات در آبان ماه؛

رشد بیش از ۲۰ درصدی نرخ محصولات پودری پاکسان

ارسال نظر