بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
آمارهای سالانه تراکتورفروش تبریزی خوب اما؛ آمار ماهانه چنگی به‌دل نزد؛

کاهش درآمد ۲۶درصدی "تایرا"/ افت ۵۳درصدی فروش

کاهش درآمد ۲۶درصدی
فروش محصولات "تایرا" در بهمن‌ماه سال ۹۹، نسبت به دی‌ماه ۳۲ درصد کاهش را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۳۶۲۲۸

خواندن ۴دقیقه

تراکتورسازی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، تراکتورسازی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری، مجموع درآمدهای عملیاتی خود طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۴٫۳۱۶ میلیارد ریال شناسایی کرد، درآمدهای به‌دست‌آمده از ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده و عمده‌ درآمدها با فروش در بازار داخلی کسب‌شده است.

عملکرد ماهانه

این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمدهای ثبت‌شده خود را ۳۵٫۴۴۲ میلیارد ریال اعلام کرده است.

درآمدهای شناسایی‌شده "تایرا"

درآمد شناسایی شده

میزان درآمد حاصل‌شده شرکت تراکتورسازی ایران در بهمن سال جاری، نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۳۶ درصد افزایش را تجربه کرده اما؛ در مقایسه با ماه گذشته ۲۶ درصد کاهش درآمد را ثبت کرده است.

همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری درآمد حاصل‌شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۶ درصد رشد را شاهد بود.

بیشترین میزان فروش "تایرا"

روند فروش محصولات تراکتورسازی+بورس نیوز

تراکتورسازی ایران در بهمن‌ماه سال جاری، مجموع فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۲٫۳۱۱ دستگاه اعلام کرده که عمده این فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

فروش محصولات "تایرا" در بهمن‌ماه سال ۹۹، نسبت به ماه گذشته ۳۲ درصد کاهش را تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۷۹ درصد افزایش فروش را به ثبت رسانده است.

پرفروش‌ترین محصول تراکتورسازی ایران

پرفروش ترین محصول بازار

بیشترین محصول فروش رفته «بازار داخلی» "تایرا" در بهمن‌ماه سال جاری، در اختیار «تراکتور ۴۷۵ دو دیفر» با ۶۶۹ دستگاه بوده که نسبت به ماه گذشته ۵۳ درصد کاهش فروش را تجربه کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه میزان فروش این محصول ۷٫۸۰۵ دستگاه بوده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۴۰ درصدی فروش محصولات "تایرا"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«تراکتور ۳۹۹ دو دیفر» بیشترین محصول فروش رفته آبان ماه بود؛

افزایش ۴۰ درصدی فروش محصولات "تایرا"

در صورت‌های مالی ۶ ماهه این تراکتورساز؛

سود "تایرا" ۲۸۰ درصد افزایش داشت

ارسال نظر