بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
ذره‌بینی بر پرداختی‌های "وملل" برای سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری‌ها؛

کاهش ۲۰ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی "وملل"

بیشترین میزان درآمد تسهیلات اعطایی مؤسسه اعتباری ملل را در بهمن‌ماه، بخش «مشارکت مدنی» با ۲٫۵۷۶ میلیارد ریال در اختیار داشت.
کد خبر : ۲۳۶۲۵۴

مؤسسه اعتباری ملل+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مؤسسه اعتباری ملل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری، مجموع درآمد‌های شناسایی شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه خود را مبلغی بالغ‌بر ۳٫۰۴۴ میلیارد ریال گزارش کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه نیز درآمد‌های حاصل شده را برابر با ۳۴٫۹۰۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

عملکرد ماهانه

درآمد‌های شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی "وملل"

روند درآمد تسهیلات اعطایی

درآمد‌های ثبت‌شده مؤسسه اعتباری ملل که از تسهیلات اعطایی در بهمن‌ماه سال جاری، نسبت به ماه گذشته رشد ۱۲ درصدی را تجربه کرده و در مقایسه دوره مشابه سال گذشته با ۲۰ درصد کاهش درآمد مواجه بوده است.

درآمد تسهیلات اعطایی حاصل‌شده "وملل" از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد را در طول این مدت زمان به ثبت رسانده است.

سود‌های پرداختی سپرده سرمایه‌گذاری "وملل"

روند سود سپرده سرمایه گذاری

مؤسسه اعتباری ملل در بهمن‌ماه سال جاری، مجموع پرداختی‌های خود را بابت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری مبلغی بالغ‌بر ۱٫۸۶۰ میلیارد ریال گزارش کرده که این مبلغ نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش پرداختی را در پی داشته، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه ۹۹، مجموع پرداختی‌های "وملل" برای سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری ۲۰٫۶۹۹ میلیارد ریال ارائه گردیده است.

بیشترین میزان درآمد تسهیلات اعطایی "وملل"

بیشترین میزان درآمد های

به اساس این گزارش، بیشترین میزان درآمد تسهیلات اعطایی مؤسسه اعتباری ملل را در بهمن‌ماه، بخش «مشارکت مدنی» با ۲٫۵۷۶ میلیارد ریال در اختیار داشته، از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن‌ماه نیز این بخش ۲۹٫۵۸۶ میلیارد ریال درآمد را برای این مؤسسه به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش درآمد ۱۲درصدی "وملل"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سپرده‌های تسویه شده ۳۳درصد افزایش داشت؛

افزایش درآمد ۱۲درصدی "وملل"

آیا سودسازی‌های این موسسه به مسیر اصلی بازمی‌گردد؛

سیر نزولی درآمد تسهیلات اعطایی "وملل"

ارسال نظر