بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
سپرده‌های تسویه شده ۳۳درصد افزایش داشت؛

افزایش درآمد ۱۲درصدی "وملل"

بیشترین میزان درآمد حاصل شده "وملل" در دی‌ماه سال جاری، از بخش «مشارکت مدنی» با ۲.۲۵۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش را تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۷ درصد کاهش را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۳۴۶۱۳

افزایش درآمد ۱۲ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، «موسسه اعتباری ملل» در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به دی ماه سال جاری، مجموع درآمد تسهیلات اعطایی خود را طی این دوره برابر با مبلغ ۲.۷۲۰ میلیارد ریال گزارش کرده، این درآمد‌های از ابتدای سال مالی تا پایان دی ماه بالغ بر ۳۱.۸۵۹ میلیارد ریال ارائه شده است.

عملکرد ماهانه

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وملل" طی دوره یک ماهه منتهی به دی‌ماه، بالغ بر ۱.۷۹۲ میلیارد ریال به سرمایه‌گذاران پرداخت شده، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان درماه نیز این پرداختی‌ها برابر با ۲۰.۸۴۵ میلیارد ریال بوده است.

درآمد‌های شناسایی شده تسهیلات اعطایی "اعتباری ملل"

درآمد تسهیلات اعطایی "وملل" در دی ماه سال جاری، نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد افزایش درآمد را شناسایی کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۲ درصد کاهش مواجه بوده است.

درآمد تسهیلات اعطایی

میزان درآمد تسهیلات اعطایی «اعتباری ملل» از ابتدای سال مالی تا پایان دی ماه، در مقایسه با سال گذشته ۱۶ درصد رشد را توانسته به ثبت برساند.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وملل" از ابتدای سال مالی

میزان پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری «اعتباری ملل» در دی‌ماه، نسبت به ماه گذشته ۸ درصد کاهش پرداختی را شاهد بوده، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۹ درصد کاهش را در پی داشته است.

سود سپرده های سرمایه گذاری

سپرده‌های تسویه شده "وملل" طی دوره یک ماهه برابر با ۲۲۲.۹۹۶ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با ماه گذشته ۳۳ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

سود سپرده‌های پرداختی «اعتباری ملل» از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری، در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد افزایش را در پی داشته است.

عمده‌ترین درآمد از تسهیلات اعطایی "وملل"

بیشترین میزان درآمد حاصل شده "وملل" در دی‌ماه، از بخش «مشارکت مدنی» با ۲.۲۵۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد افزایش را تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۷ درصد کاهش را به ثبت رسانده است.

عمده ترین درآمد اعطایی  «اعتباری ملل» از ابتدای سال مالی

همانطور که گفته شد بیشترین میزان درآمد کسب شده "وملل" در اختیار «مشارکت مدنی» بوده، از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه میزان درآمدی که از این بخش حاصل شده برابر با ۲۷.۰۱۰ میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش درآمد را از این بخش به ثبت رسانده است.

تغییرات هزینه ها

بنا به گزارش این موسسه اعتباری در دوره ۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، میزان تغییرات هزینه های عمومی ، اداری ، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه‌ها) عملیاتی با توجه به افزایش ذخیره عمومی م. م ناشی از رشد حجم تسهیلات، تغییر در طبقه بندی تسهیلات و افزایش سالیانه هزینه‌های حقوق و دستمزد، پشتیبانی سامانه‌ها و نرم افزار‌های موسسه، اجاره تجهیزات، استهلاک دارایی‌ها متناسب با افزایش نرخ شاخص‌های اقتصادی از جمله تورم مانده سایر هزینه‌های موسسه تا پایان سال ۱۳۹۹ حدود ۱۱ درصد رشد داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

تقسیم سود ۱۴۰ ریالی در مجمع "وملل"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
موسسه اعتباری ملل خبر داد؛

"وملل" در اندیشه فروش پروژه مروارید

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان:

۳۹۲هزار نفر در سمنان سهام عدالت دارند

هزینه مطالبات مشکوک الوصول ۱.۹۰۰ میلیارد ریال بیشتر شد؛

افزایش سودآوری "وملل" از درآمد‌های ناپایدار

ارسال نظر