بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
مدیرعامل "کارن" از جذب ۱۰میلیاردی برای هر پروژه خبر داد:

تامین مالی ۸۷ میلیارد تومانی توسط سامانه "کارن"

تامین مالی ۸۷ میلیارد تومانی توسط سامانه
مدیرعامل سامانه تامین مالی "کارن" گفت: طی دو سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان تامین مالی انجام و ۱۳۰۰ طرح بررسی شده است.
کد خبر : ۲۳۶۳۰۵

تامین مالی ۸۷ میلیارد تومانی توسط سامانه

به گزارش بورس نیوز، علی عمیدی مدیرعامل سامانه تامین مالی "کارن" در نشست خبری عرضه درباره تامین مالی جمعی اظهار کرد: تامین مالی جمعی مدل نوظهوری بوده که طی ۵،۶ سال گذشته به دوران اوج خود رسیده است.

وی افزود: ما در سکوی تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن طرح‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاران ارائه شده و برای هر پروژه تا ۱۰ میلیارد تومان امکان جذب سرمایه داریم.

مدیرعامل سامانه تامین مالی "کارن" گفت: مدل مشارکت در درآمد و مشارکت در سهام دو مدلی محسوب می‌شوند که می‌توان از آن‌ها برای جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران در طرح‌ها و پروژه‌های دانش‌بنیان بهره برد.

عمیدی با بیان اینکه یکی از شرکت‌های دانش بنیان در اصفهان که در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت دارد انتخاب شده است، بیان کرد: این شرکت برای تولید دستگاه رادیولوژی سقفی نیاز به یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان سرمایه دارد که ۱۰ درصد آن راخود شرکت متقبل می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از سود حاصل از فروش به سرمایه‌گذاران اختصاص می‌یابد خاطرنشان کرد: سود پیش‌بینی شده برای ۴ ماه فعالیت و ۲۱ درصد در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سامانه تامین مالی "کارن" تصریح کرد: در این طرح تضمینی وجود ندارد، اما سهامداران شرکت تضمین داده اند که طرح اجرایی می‌شود و به نظر سرمایه گذاری است که می‌تواند در مدت ۴ ماه شیرینی خوبی به سهامداران بدهد.

عمیدی با تاکید بر اینکه طی دو سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان تامین مالی انجام داده است گفت: ۱۳۰۰ طرح بررسی شده و موضوع ارزش گذاری از دغدغه‌ای کار ما محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: از سوی شرکت نظارت بر روی کار صورت می‌گیرد که مبالغ کجا هزینه می‌شود و تمام پرداخت‌ها با شرکت است و در صورت خارج شدن پروژه از مسیر آن را به مسیر برمی گردانیم.

مدیرعامل سامانه تامین مالی "کارن" تاکید کرد: همچنین معاملات ثانویه تعریف شده تا افرادی که اوراق مشارکت دارند بتوانند در فضایی این اوراق را خرید و فروش کنند که در باره آن توسط فرابورس اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

استفاده از بستر تامین مالی جمعی برای نخستین بار

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درج نمادی دیگر در بازار پایه فرابورس+اطلاعیه
نماد معاملاتی کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر درج شد؛

درج نمادی دیگر در بازار پایه فرابورس+اطلاعیه

نادیده گرفتن منافع سهامداران بازار پایه
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

نادیده گرفتن منافع سهامداران بازار پایه

ارسال نظر